października 23, 2013

Jajecznicowe impresje czyli szybkie i proste śniadanie :)

Wow, jak ten czas szybko leci :) Mam w planach parę notek, multum zdjęć, które trzeba uporządkować, ale jakoś ciągle braknie na to czasu. Dziś trochę z innej bajki :)

Jako, że po prostu uwielbiam jajecznicę, zwłaszcza własnego wykonania, a do tego od dawna mam na nią ochotę - postanowiłam sobie takową zrobić. Otwieram lodówkę, wyciągam składniki, a tu... nie! Nie ma szynki :( Trzeba coś na szybko wymyślić i patrzę: mielone :D Tak więc do przyrządzenia jajecznicy z mielonym (wersja na jedną, głodną osobę), potrzebujemy:

 dwa małe jajka
 jedną małą cebulę
 trochę mielonego (wzięłam większą łyżkę)
 przyprawy (u mnie: sól, pieprz, papryka słodka mielona)
 pół bułki
 kawa i sok marchwiowy

Na patelni rozgrzewamy palmę, na którą wrzucamy cebulę i mielone. Smażymy w ten sam sposób, jak go spaghetti, aby uzyskać możliwie jak najmniejsze kawałki mięsa. Do tego wrzucamy porwaną na małe kawałki bułkę i mieszamy, aby w bułkę wsiąknął pozostały tłuszcz i cały aromat, na koniec dodajemy jajko i całość mieszamy wedle upodobania.

Podajemy ze szklanką pysznego soku marchwiowego i poranną kawą :)




15 komentarzy:

  1. =D
    To raczej kuchenne eksperymenty Kasika =P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie robiłam jajecznicy z mięsem mielonym. Może spróbuję taką zrobić, tylko dodam jeszcze pomidora :) A zamiast soku marchwiowego, mój ukochany - pomidorowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest lepsza, niż mogłoby się to wydawać. Byłam pod wrażeniem i zjadłam calutką ze smakiem :)

      Usuń
  3. Nie powiadomiłaś mnie o tej notce! Wstyd, Kasiu! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle nie powiadamiałam :*

      Usuń
    2. To dobrze, bo myślałam, że zapomniałaś o mnie :)

      Usuń
    3. Jakżebym mogła! Po prostu isanie tu nie motywuje do informowania, bo i tak tylko Ty wpadasz i to nawet, jak Cię nie poinformuję :D

      Usuń
  4. Zapraszam na NN na http://chartykas.blog.onet.pl/! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! :)
    Noo! Jajecznica na śniadanko to same pyszności, a tu taki świetny pomysł na jajecznicę z mielonym! :D Nigdy nie próbowałyśmy, a tak smakowicie brzmi i wygląda! <3

    z-t-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie musimy spróbować przygotować sobie taki przysmak. :3 I najlepsze- do popitki oczywiście sok marchwiowy, który pijemy prawie codziennie. :D Świetny jest Wasz Pieczony-Złomek. :)

    Pozdrawiamy! :)
    z-t-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger