grudnia 10, 2013

Przebłysk prawdziwej zimy, czyli Ksawery atakuje!

Podejrzewam, że każdy z Was słyszał o Ksawerym prawda? Łobuz trochę ponarozrabiał w naszym jakże cudownym kraju :D Ale jest jeden plus - przyniósł nam do Gdyni prawdziwą zimę! Która trwała... 2 dni. Cóż, lepsze to niż nic :) Dziś tak krótko. Mamy więcej zdjęć, ale wykorzystamy w innej notce z racji pewnego pomysłu :D

Ujęcie na garaż raz :)

Złomek w pełnej krasie, aczkolwiek chyba skopałam kolory, bo nie widać, że jest zielony :D


Słodziak!
Czyż on nie jest cudowny? <3

Znudzona mina :D Wiem, wiem, jestem upierdliwa :D

Kasik oczywiście strzela głupią minę...

Samojebka w brudnej szybie musi być :D

Troszku wyłączyć kolory o pacz, jakie fajne toto wyszło.
Jakby ktoś nie wiedział, otoż jest 
Estakada Kwiatkowskiego

Wycieraczka, wycieraczka, wycieraczkę mam!

Niby drzewa, ale podoba mi się to. No i szczur się załapał nawet :D

Ale nie bójcie się :)
ciąg dalszy nastąpi!
Też Was kocham :D

8 komentarzy:

  1. :D Zima była i poszła sobie, a szkoda bo lubię śnieg.
    Teraz przyszedł lód na zmianę z chlapą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musi wrócić! Chciałam zrobić fajne zdjęcia :(

      Usuń
  2. Tak, słyszałam o tym huraganie. Rzeczywiście, nie widać, że złomek jest zielony :D Co do zimy i śniegu, to u nas był przez jeden dzień. | zew-polnocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry wieczorem, zapraszam na nową notkę :) i dobranoc :* //
    chartykas

    OdpowiedzUsuń
  4. Złomek jak zawsze prezentuje się znakomicie. :) Już pomijając fakt, że rzeczywiście zielonkawy kolorek trochę na zdjęciach wyblakł. Ksawery naprawdę dał popalić, dobrze, że teraz się uspokoił na dobre. :)

    Pozdrawiamy!
    z-t-p.xx.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Cicho jakoś tutaj... Nowej notki by się chciało :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger