czerwca 10, 2014

Cukinia nadziewana mielonym :)





Trzeba przyznać, że dosyć dawno nie było tu żadnego przepisu, no ale i czasu na gotowanie jest niewiele. Jakiś czas temu robiłam tort, ale nie mam zdjęć, zniknął błyskawicznie, więc nie zdążyłam pstryknąć nic. Może innym razem :) Dziś mam dla Was przepis podsunięty przez koleżankę, pierwszy raz robię coś takiego, dlatego mam nadzieję, że wyjdzie :)

Potrzebne (na 4 osoby)
 2 dorodne cukinie (najlepiej dojrzałe, są bardziej miękkie w środku)
 około 0,4 - 0,5 kg mięsa mielonego
 ser w kostce do starcia
 przyprawy
 ryż

Przygotowanie:
 Cukinie myjemy i przekrawamy na pół .
 Środek należy wydrążyć z miąższu, należy jednak uważać, aby nie przebić skórki oraz żeby cukinia nie pękła nam na pół.
 Mięso przyprawić, ja dodałam jedno jajko, pieprz, sól, bazylię i słodką czerwoną paprykę. 
 Nałożyć mięso do cukinii.
 Rozgrzać piekarnik, piec cukinię przez ... w temperaturze około 200 stopni.
 Tuż przed końcem posypać startym serem i potrzymać w piekarniku, dopóki ser się nie rozpuści.
 Podawać z ryżem :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger