marca 25, 2015

Słyszałeś o książkowym wyzwaniu?


Jak dla mnie świetna sprawa, chociaż przy moim nadmiarze zajęć może to być ciężkie. No i mam na oku jeszcze drugie wyzwanie - wyzwanie 52 książek. Niby się łączy, ale jednak nie jest takie łatwe, bo i weny na czytanie braknie.

Póki co mam za sobą 8 książek ;c, bo brak czasu, ale 9 w trakcie!

A z wyzwania powyższego...
  • Więcej niż 215 stron "Halloween po polsku" - 666 także w ma co najmniej dwóch autorów, gdyż jest zbiorem opowiadań.
  • Film oparty na książce - "Więzień labiryntu"
  • Przeczytana w jeden weekend - "Trucicielka" - w piątek zaczęta, w sobotę skończona :)
  • Akcja nie dzieje się w Europie - "Lek na śmierć"
Słabooo ;c ale i tak wątpię, że uda mi się zrealizować całość, niektóre pozycje są ciut poza moim zasięgiem i zainteresowaniami, ale będę walczyć!

3majcie się!

12 komentarzy:

  1. Jeeeej Ty wiesz uwielbiam takie wyzwania :D Może i ja bym się skusiła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze! Koniec marca to trochę późno na dołączanie, ale jak się zepniesz, to kto wie :D ja wczoraj skończyłam ósmą, zaczęłam dziewiątą, ale wolałabym być koło 20 :D

      Usuń
  2. Pierwszy punkt spełniam zawsze bo nie mogę ścierpieć takich chudziutkich książek XD Lubię się do ksiązki przyzwyczaić i przywiązać trochę. :D Chociaż jak czasem jest nudna czy coś to cierpię bo muszę przeboleć te wszystkie strony do końca, jak już mam tą książkę to mus jest czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są takie, które się strasznie wolno rozwijają i czasami można szału dosstać, ale potem jak sie akcja rozwinie, to aż żałujesz, że myślałam o jej porzuceniu!

      Usuń
  3. Ale ten szablon to fajny sobie wybrałaś mi bardziej kolorystyka się podoba niż ye postaci w nagłówku XD I fajny masz kursor ten aparat haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aparat mam od wieków i jest mega <3 Szablon też mi się podoba. Tak jak przeglądałam i ten jakoś wpadł mi w oko, ale i tak wiem, ze nie będzie tu długo xd

      Usuń
  4. Nie lubię książek pisanych przez kobiety XD Wyjątkiej jest Rowling. Harryego Pottera czytam po kilkanaście razy w roku :D Więc to bez problemu. Teraz akurat też czytam książkę pisaną przez kobietę ale nie podoba mi się :x Wolę jak faceci piszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz babskich powieści? Jak toooo! ja czytam głównie babskie :D

      Usuń
  5. Ma smutne zakończenie - to właśnie niedawno skończyłam :D "Toy Wars" tak mi się spodobała że aż mam ochotę recenzję na bloga napisać ale ja nie potrafię w ogóle recenzjonować niczego XD Mi się podoba i tyle ale nie wiem jak opisać to żeby nie streścić co się tam działo XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie umiem. Mam na blogu parę książek, ale nie wiem, czy nazwałabym to recenzjami :)

      Usuń
  6. Nie no ogólnie fajne wyzwanie :D Poszukam w necie jeszcze jakichś innych wyzwań niekoniecznie książkowych :D Fajny pomysł mi tym podsunęłaś w ogóle ^^

    [hestaja]

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger