kwietnia 02, 2015

Czekoladoholicy łączcie się!

Czy wy też tak macie, że oglądają te wszystkie pyszności macie ochotę zgarnąć je wszystkie i połknąć w całości albo przynajmniej cieknie Wam ślinka? :)) Specjalnie posiedziałam trochę i wyszukałam największe pyszności dla pocieszenia oczu :))

Mus czekoladowy z jagodami.
Kieliszek do wina właśnie znalazł nowe zastosowanie!

Wyobrażacie sobie takie czekoladowe shoty?
Zdecydowanie uderzają do głowy!

Mleczna czekolada z ciemną czekoladą, 
do tego odrobina bitej śmietany i maliny. Mniam :)

Pączki i mleko :) Mini pączki dobre na zagrychę :)

Tort idealny byłby w kształcie Canona albo psa, ale ten z kawą
też się świetnie reprezentuje :))

Czekoladowa tarta z większą ilością czekolady
i rozpływającym się karmelem w środku,
zdecydowanie mój faworyt :D

Pyszna słodka waflowa miseczka, śmietankowe lody,
polewa toffee i oreo!

Mus czekoladowy, wydaje mi się, czy to lody :)

Tak podany karmel to uczta dla oczu!

Czyż to nie jest słodkie i przesmaczne jednocześnie?

Oreo, oreo, więcej oreo!

Lody czekoladowe :]

Mus czekoladowy z masłem orzechowym.
bitą śmietaną i ciastkami :))

To jest chyba mój ideał na dziś :D

Nie wiem jak Wam, ale mi cieknie ślinka ;))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger