czerwca 11, 2018

Anatomia Prawdy (2011-2013)



Dr Megan Hunt należy do grupy światowej sławy neurochirurgów. Niestety, wskutek obrażeń doznanych w wypadku samochodowym, musi zakończyć pracę na sali operacyjnej. Zaczyna wykorzystywać swoją wiedzę pracując jako lekarz sądowy. Do rozwiązywania zagadek kryminalnych często stosuje niekonwencjonalne metody, które nie zawsze podobają się jej przełożonym, zwłaszcza, że kobieta nie ma pod tym względem żadnych granic…  

Widziałam kiedyś parę odcinków w TV i spodobało mi się. Uwielbiam seriale kryminalne, seriale medyczne, a połączenie lekarz medycy sądowej + detektyw/agent FBI już dawno skradło moje serce. Megan wydaje się osobą zamkniętą w sobie, twardą, ale oglądają serial zaczynamy ją rozumieć, a nawet lubić. Postacie dookoła niej są barwne i da się lubić. Serial wciąga, choć ledwie trzy sezony pozastawiają lekki niesmak, bo mogłoby być więcej. 

Nie podobał mi się trzeci sezon, gdzie Megan ma nowego partnera, gdyż poprzedni zginął, ratując ją (swoją drogą dobre i mocne zakończenie sezonu :D). 

Generalnie fajny serial, szybko zleciał. Podoba mi się to, z jakim szacunkiem Megan traktuje ciało człowieka i opowiada ich historię. Jest to trochę nowe ujęcie w tego typu serialach, które oglądałam, bo skupia się w głównej mierze właśnie na ciele zamordowanej osobie i historii, które skrywa.

Tytuł: Anatomia prawdy
Tytuł oryginały: Body of proof
Liczba sezonów: 3
Czas trwania odcinka: 42 min.
Stacja: ABC
Lata emisji: 2011-2013

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger