sierpnia 08, 2018

Bloody Monday Season 2. Tomy 3-5



No i w sumie wygadałam, bo w trzecim tomie wychodzi na to, że ojciec Takagiego umiera. Maya jak zwykle okazała się dwulicową suką... Serio, jak ja tej baby nie cierpię. Już miałam nadzieję, że coś jej się w tej łepetynie ułożyło, ale wychodzi na to, że ona myśli tylko i wyłącznie o sobie.

Wydaje się, że kolejny kryzys został zażegnany i Tokio jest bezpieczne, ale z Oriharą i Magicznym Pociskiem na wolności nic nie jest pewne! O dziwo w tej serii jest o wiele mniej hakowania niż w pierwszych tomach, a więcej takiej praktycznej akcji, co jest fajne i inne. 

Cały czas czekam na romans pomiędzy Otoyą i Haruką, bo tak widać, jakby się mieli ku sobie, ale nie mogę się doczekać coś. W ogóle urzeka mnie więź, jaka łączy Fujimaru, Harukę i ojca, jaką zgraną i fajną rodzinę tworzą, mimo sekretów, tych wszystkich tajnych misji. To, że Takagi powiedział, że po śmierci jego nerka ma zostać podarowana Haruce, aby ta w końcu mogła zacząć normalnie żyć. Aż mi się zrobiło naprawdę smutno, że on zmarł. Szkoda gościa :C

Hibika i Fujimaru <3 / https://www.mangareader.net

Bardzo zastanawia mnie postać Hibiki. Wydaje się być jakimś robotem, cyborgiem, przynajmniej takie odnoszę wrażenie. Podejrzewam, że jest po prostu tak dobrze wyszkolona, że zabito w niej uczucia, ale bardzo chętnie przeczytałabym rozdział poświęcony jej historii, bo mogłaby być ciekawa. I doczekałam się w piątym tomie! Wiedziałam, że za tym kryje się jakaś grubsza historia i się nie rozczarowałam! Ale za to kompletnie się nie spodziewałam zakochanego Fujimaru! Zdecydowanie piękna opowieść między tymi dwojga, a postać Hibiki nie rozczarowuje, jej zmiana jest fenomenalna. 

Akcja bardzo skupia się na walce pomiędzy Piotrusiem, a Falconem, hakerami poziomu czarodzieja, jednym złym, drugim dobrym.Dowiadujemy się bardzo ciekawych rzeczy z ich historii, chociażby tego, że to właśnie Piotruś nauczył Falcona podstaw hakowania (swoja drogą, jak to się odbywa?). Jest to na tyle ciekawie pokazane, że mam ochotę dowiedzieć się więcej, nie tylko o nich, ale i samym hakowaniu, od tak z ciekawości. Myślę, że działa to zdecydowanie na plus!
 
Tytuł:Bloody Monday Season 2: Pandora's Box.
Autorzy:  Ryou Ryumon, Kouji Megumi
Format: online, o tu
Stron:  192 (tom 3), 191 (tom 4), 192 (tom 5)
Lata wydawania: 2009-20011
Tomów: 8
Rozdziałów: 68

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger