września 20, 2018

OMG This Song Book Tag

Jest to zdecydowanie mój pierwszy TAG książkowy, myślę, że całkiem fajny, bo muzyka z książkami świetnie się komponują. Za nominację dziękuję Lavendowa Salvaote. No to jedziemy! O co chodzi w tagu? Do każdej kategorii dobieramy kojarzącą się nam książkę i piosenkę.

1. My Jam - piosenka którą słucha się cały czas oraz książka którą bez względu ile razy już ją przeczytaliście nadal wam się nie znudziła.



Jako książkę... Tu manga Naruto. Mogę czytać i czytać i czytać :D





2. Throwback - piosenka którą przypomina ci najgorszy okres w waszym życiu oraz książka która teraz wam by się nie spodobała.


Jako książkę wybieram "Pamiętnik Księżniczki". Już podczas pierwszego czytania seria była męcząca, a Mia irytująca i myślę, że teraz bym tego nie przeżyła. Mimo, iż do Cabot chętnie wracam.


3. Replay - czyli nowa piosenka którą możesz słuchać w kółko i nowa ulubiona książka.

Nowej ulubionej książki nie umiem wybrać, bo raczej mam ukochanych autorów, niż konkretne książki / serie. 

4.  Gets me - czyli piosenka i książka o mnie



Zdecydowanie postać Katy, która nie dość, że nazywa się jak ja, ma świra na punkcie książek, prowadzi książkowego bloga i swojego chłopaka kocha najbardziej na świecie i byłaby w stanie zrobić dla niego wszystko. Chyba pierwszy raz od dawna tak bardzo utożsamiłam się z bohaterką :)

5. Wut - dziwna i unikalna książka oraz piosenka 

Dziwna i unikalna piosenka... Pustka w głowie, nic mi się nie kojarzy :)

Wow, jak myślę o dziwnej książce to przypominają mi się Pamiętniki Wampirów, gdzie co chwilę robiłam wielkie oczy i się zastanawiałam JAK ONA NA TO WPADŁA.


6. Let's go - piosenka i książka która pobudza




Ponownie Naruto, przy którym sen nie istnieje i otwarcie książki grozi przepadnięciem :) Niestety jestem typem, który zasypia nawet przy głośnych dźwiękach, więc ciężko tu mówić o pobudzeniu książką (nie zliczę sytuacji, gdzie zasnęłam z czytnikiem w łapce, bo u mnie to jest notoryczne). Chociaaaaż po głębszym zastanowieniu mogłabym dodać jeszcze serię Pendragon.


7.  Chile - piosenka oraz książka którą cię relaksuje 

Książki konkretnej nie wskażę, bo przy każdej się w mniejszym lub większym stopniu relaksuję. 

8. Nostalgia - przypomnienie przeszłości 


Czasy mojego gówniactwa to zdecydowanie bajki disneya oraz książki o zwierzętach. Mam duży sentyment chociążby do Pafnucego, którego czytałam niezliczoną ilość razy i zawsze szukałam w szkolnej bibliotece.


Nominuję:
Każdego, kto chce :)

2 komentarze:

  1. Dziękuję za szybką odpowiedź! :D Zakochałam się w piosence 4 i 6 coś cudownego i tak idealnego dla mnie.
    Pozdrawiam i mam nadzieje że to dopiero początek naszej współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger