października 29, 2018

Insatiable (2018-)


Opis tego serialu kompletnie mnie nie zachęcił, jego trailer także nie. "Skompromitowany prawnik przygotowuje do konkursu piękności nastolatkę, która chce się zemścić na prześladujących ją w szkole kolegach" - czy to brzmi zachęcająco? Nie bardzo...

Patty Bladell całe życie była otyła, wyśmiewana, nękana i poniżana. Przekonana, że tak wygląda jej życie, zamknięta w kręgu obżarstwa z wytrwałą przyjaciółką Nonie u boku. Liceum było dla niej porażką, ale do czasu. Nagabywana przez bezdomnego (który ma potem swoją rolę), przykłada mu w szczękę, w rezultacie czego on jej oddaje. Ale dużo mocniej. 3 miesiące później po wyleczeniu złamanej szczęki, płynnej diecie i 30 kg mniej, Patty wraca jak odmieniona. Spotyka na swojej drodze wypalonego prawnika Boba Armstronga, który broni jej w sprawie o pobicie i widzi w niej ratunek dla swojej upadającej kariery. Bob bowiem po godzinach zajmuje się trenowaniem młodych miss piękności. 

Nawet dla mnie brzmi to kretyńsko, a nie mam zbyt dużych wymagań, co do seriali. Początkowo fabuła wydaje się kompletnie z kosmosu. Laska, która schudła po złamaniu szczęki, zniewieściały prawnik, który próbuje uratować swoją reputację... Warto jednak przetrwać te pierwsze odcinki, bo potem nabiera tempa i wchodzi w zupełnie inną fazę. 

Początkowo nie lubiłam Patty, potem zaczęłam jej współczuć, a obecnie nie wiem, co mam myśleć. Wydaje się, że jej nienasycenie spowodowane jest jedzeniem, ale nie o to chodzi. Odrzucona i sponiewierana, ma wrażenie, że coś innego rządzi jej losem, ma wiecznego pecha, a kobiety z jej rodu po prostu nie mają szczęścia. Jest w tym jednak jakaś głębia. Po zrzuceniu przeszło 30 kilogramów, wciąż ma wrażenie, że jest brzydka i niechciana, a jedynym przyjacielem jest jej dawne ja - Tłusta Patty. Serial poniekąd jest opowieścią o poszukiwaniu swojego ja i poczuciu własnej wartości, akceptacji siebie.

Jednakże byłoby nudno, gdyby tylko wokół tego się kręcił. Póki co dostałam chyba wszystko, a finałowy odcinek sprawia, że chcę więcej. I mimo, iż tytułowe nienasycenie zmierza w dziwnym i złym kierunku, czekam na drugi sezon :)

Tytuł: Insatiable
Tytuł oryginału: jak wyżej
Serii: 1
Odcinków: 12
Czas trwania: 60 min
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger