kwietnia 10, 2019

Seal Team Sezon 1 | Elitarni komandosi



Seal team chodziło za mną od momentu, w którym się dowiedziałam, że to nowy serial Davida Boreanaza (Booth z Kości, którego uwielbiaaaaam!). Musze przyznać, że facet idealnie odnajduje się w roli agentów FBI, czy szefa elitarnej jednostki komandosów. Chociaż przez pryzmat "Kości" zdarza mi się oceniać i jednak czasami brakuje mi tutaj damskiej pyskatej bohaterki jako przeciwwagi :D

Akcja serialu krąży wokół elitarnego oddziału marynarki SEAL. Śledzimy zarówno życie prywatne, jak i zawodowe komandosów. Ciężko mi powiedzieć jednoznacznie, jaki jest (poza chłopakami oczywiście) wątek główny serialu... Z jednej strony strzelałabym w pomszczenie drużyny Echo, z drugiej na nowego rekruta Claya, a z trzeciej może na zamordowanego Nate'a... 

Powiem szczerze, że zaczyna mnie już powoli nudzić 24-odcinkowy format seriali, bo mnogość wątków przytłacza i ciężko znaleźć ten główny tor działania. Znaczy zaczęło mi przeszkadzać, kiedy zaczęli tworzyć 13, a nawet 8 odcinkowce, które w cudowny sposób zawierają cała akcję, bez pobocznych wątków. Seal Team ma ten problem, że odcinków jest dużo, są długie, a co za tym idzie - czymś trzeba je wypełnić. Jest też bardzo nierówny, bo zdarzały się odcinki, które pochłonęłam i nawet nie zauważyłam, że minęły mi te 45 minut, ale i takie, które niesamowicie się ciągnęły i miałam wrażenie, że trwa on pół dnia...


Zakończenie sezonu niestety tez bez fajerwerków, brakuje mi tego wow! (Chociaż ostatnie minuty ostatniego odcinka dają jakąś nadzieję). A weźmy pod uwagę, że w tym momencie ciekawsze potrafią być finały pół sezonów! Krótko, ale trochę się zawiodłam na tym serialu. Kompletnie mi nie przeszkadza, że jest pełen napakowanych facetów, trochę taki męski serial, który ocieka testosteronem (wątki miłosne też są, a co! i piesio <3), ale mimo to sięgnę po drugi sezon, chociażby po to, by się przekonać, czy potrafią coś z niego jeszcze wycisnąć. Ale spodziewałam się więcej.

Tytuł: Seal Team
Tytuł oryginału: Seal Team
Sezon: 1
Odcinków: 22
Czas trwania odcinka: 45 minut
Stacja: CBS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger