października 28, 2019

Egomaniac - Vi Keeland | Jestem na tak!


Egomaniac jest drugą książką Vi, po którą sięgam i zaczynam się zastanawiać czemu nie zaczęłam czytać jej wcześniej! Zaczęłam jej słuchać na nocce i była miłym umileniem długiej nocy, choć nie udało mi się skończyć całej - nad ranem miałam już dość, a dokończenie jej zajęło mi kolejne dwa dni. Czekanie się opłaciło, bo dostałam cudowne zakończenie! Ale od początku.

Emerie Rose poznaje Drew Jaggera w nietypowych okolicznościach. Bierze go za przestępcę, który włamał się do jej biura. Okazuje się jednak, że przystojniak jest właścicielem lokalu, a Emerie została oszukana przez człowieka, który wynajął go jej bezprawnie. Po kilku godzinach spędzonych na posterunku Drew lituje się nad dziewczyną i składa ofertę nie do odrzucenia. W zamian za pomoc w biurze pozwala jej zostać w lokalu, dopóki nie znajdzie własnego. Terapeutka małżeńska i cyniczny prawnik rozwodowy zostają skazani na pracę obok siebie.

Pełna temperamentu Emerie powinna być wdzięczna i nie komentować pracy Andrew. Nie może się jednak powstrzymać. Para wdaje się w potyczki słowne i dokucza sobie na każdym kroku. Z każdym dniem przyciąganie między nimi jest coraz większe.
- lubimyczytać

Czeska okładka pobiła naszą :D
Choć wydaje się być typowym romansem i erotykiem, nie jest nachalne, a to, za co uwielbiam Vi to bardzo nienachalny erotyzm i sceny seksu. Tak zgrabnie wplata wątki erotyczne w fabułę, że nie czuję się przytłoczona, zniesmaczona i kompletnie mi nie przeszkadzają, a wręcz przeciwnie - podkreślają uczucia bohaterów i chemię między nimi.

A Emerie i Rose to para naprawdę wybuchowa! Ich wzajemne zaczepki, dogryzanie sobie, nachodzenie na odcisk i wpierniczanie się we własne prace (terapeutka małżeństw i prawnik od rozwodów, po nieudanym związku? Wycbuchowo!) sprawiają, że strony lecą niezauważone, postacie są realistyczne i nie da się ich nie lubić. Późniejsze wątki i wplecenie historii obojga, przeszłość Drew tylko podnoszą mój zachwyt i nowo odkrytą miłość do Vi.

Nie chcę spoilerować, ale relacja Drew z pewnym bohaterem, którego poznajemy później jest totalnie urocza, ich historia wyciska łzy z oczu, a to, jak Emerie odnajduje się w sytuacji rozsadza moje serce dumą. Przepiękna historia! W zakończeniu się zakochałam i chciałabym takich więcej. Moje nieczułe serce płakało rzewnie.

Tytuł: Egomaniak
Tytuł oryginału: Egomaniac
Autor: Vi Keeland
Seria: Brak
Stron: 392
Format: TTS
Wydawnictwo: Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger