października 10, 2021

Przegląd seriali #84

 RICK & MORTY (SEZON 5)


Rick i Morty to serial, który moim zdaniem całą swoją świetność ma już za sobą, a kolejne sezony są próbą utrzymanie czegoś, czego potencjał już się wyczerpał... Niektóre odcinki lepsze, niektóre gorsze, bardzo fajny finał (strasznie podobała mi się animacja!). Ale jednocześnie ten sezon mam wrażenie, że nie wprowadza absolutnie nic nowego do fabuły i już od jakiegoś czasu kręcimy się w kółko. 

Na chwilę obecną dla mnie to po prostu rozrywka i odpoczynek od tradycyjnych seriali (strasznie ciężko o fajne animowane!), ale fabularnie ani mnie to grzeje, ani ziębi. 

Tytuł: Rick i Morty
Tytuł oryginału: Rick and Morty
Sezon: 5
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 25 minut
Status: zielone światło na kolejne sezony
Stacja: Adult Swim

LUCYFER (SEZON 6)


Mój stosunek do Lucyfera diametralnie zmienił się, kiedy serial przejął Netflix. Oj bardzo nie podobało mi się to, w jakim kierunku to wszystko poszło, ale wiecie co? To był naprawdę dobry finał! Po poprzednich dwóch sezonach spodziewałam się najgorszego, a dostałam cholernie satysfakcjonujące zakończenie. Kurde, nie spodziewałam się.

Każdy z bohaterów dostał swój czas antenowy, każda historia została podsumowana, każda zakończona. Podoba mi się, w jakim kierunku ostatecznie poszła ta historia, jak zostały rozwiązane rozterki i lucyfera no i ta nowa bohaterka - świetna!! A te ostatnie sekundy i nowa rola Lucyfera? Świetne! Cieszę się, że jednak się nie poddałam i obejrzałam do końca, bo chciałabym częściej dostawać tak dopracowane finały!

Tytuł: Lucyfer
Tytuł oryginału: Lucifer
Sezon: 6
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: komiksów DC by Neil Gaiman Sam Kieth Mike Dringenberg
Status: zakończony
Stacja: Netflix

NURSES (SEZONY 1-2)


Potrzebuję w swoim życiu medycznych dram, to uniwersalna prawda i jeśli zbyt długo żadnej nie oglądam, na pewno sobie jakąś znajdę. Nurses znalazło się na moim radarze przypadkiem, a że ostatnio sobie o nim przypomniałam, stwierdziłam, że to dobry moment na nową dramę! w serialu śledzimy losy pięciu osób - trzech pielęgniarek i dwóch pielęgniarzy w szpitalu w Toronto.

Serial na pewno nie jest adekwatny do rzeczywistości, nawet nie będę próbować się oszukiwać, ale wkręciłam się w ten serial, dobrze się oglądało i fajnie, że nie boi się trudnych tematów, bo dostaliśmy molestowanie w pracy, uzależnienie, interesy na boku, pogodzenie się z czynami popełnionymi w przeszłości... jest nadzieja, że nie będzie to kolejna drama pokroju chirurgów, tylko coś o klasę wyżej.

Tytuł: Nurses
Tytuł oryginału: Nurses
Sezon: 1-2
Odcinków: 20
Czas trwania odcinka: 45 minut
Status: w trakcie
Stacja: Global

QUANTICO (SEZON 1-3)


Włączyłam pierwszy sezon i o matko, nie mogłam się oderwać! Poznaliśmy historię od końca i przez cały sezon próbowaliśmy się dowiedzieć, kto zawinił, dlaczego i w jaki sposób. Oglądało się to naprawdę świetnie i trudno było mi zostawić ten serial w spokoju.

Ale tylko pierwszy sezon, bo pozostałe dwa to była droga przez mękę. Po absurdalnie dobrym pierwszym sezonie dostałam dwa koszmarnie nudne, które kompletnie przestały mnie interesować. Och, kurde, naprawdę lubię seriale, których akcja toczy się wokół FBI i w jakiś sposób ich dotyczy, a o szkoleniu agentów raczej produkcji nie ma, ale ten polecić nie mogę.

Tytuł: Quantico
Tytuł oryginału: Quantico
Sezon: 1-3
Odcinków: 57
Czas trwania odcinka: 45 minut
Status: anulowany
Stacja: ABC

SURREALESTATE (SEZON 1)


Luke Roman jest agentem nieruchomości, który specjalizuje się w sprzedaży nawiedzonych domów i pomaga ich właścicielom uporać się z demonami. Zobaczyłam opis, zapowiedź i wiedziałam, że to serial dla mnie. Nie pomyliłam się! Powiem szczerze, że on idealnie uzupełnia dziurę, która powstała po Supernatural, jest chyba moim jedynym takim serialem w repertuarze i niecierpliwie wyczekiwałam kolejnych odcinków!

Naprawdę fajna ekipa, świetny główny bohater, ciekawe wątki i te przepiękne domy! Nie wiem czemu najczęściej nawiedzonymi są te stare, wiktoriańskie domiszcza, ale niekiedy tu nie chodzi o same duchy, ale też o ludzi, którzy mieszkają w tych domach i pogodzenie się z naprawdę przeróżnymi wydarzeniami. 

Tytuł: SurrealEstate
Tytuł oryginału: SurrealEstate
Sezon: 1
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 45 minut
Status: w trakcie
Stacja: SyFy

2 komentarze:

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger