października 02, 2021

Zaczęte serie, które mam nadzieję skończyć #7

Ilość serii, które zaczęłam w 2021 roku odrobinę mnie przeraża, ale dla chcącego nic trudnego, prawda? Także przychodzę już z siódmą(!) edycją tego postu!

83. Olga Gromyko - Kroniki Belorskie = 1/6

Pierwszy tom uważam, że jest zabawny, ma świetne postacie, fabularnie jest nieźle, ale coś nie pykło i do mnie nie trafił. Zobaczymy, jak będzie z resztą.



84. Leigh Bardugo - Szóstka Wron = 1/2

To złoto, więc druga część będzie musiała poczekać, bo nie jestem gotowa się z nimi rozstawać!


85. Laura Sebastian - Trylogia Księżniczki Popiołu = 2/3

Ta książka tak dostała po dupie od czasu premierym, że długo nie chciałam w ogóle po nią sięgać. Wiecie co? Przepadłam! Tak bardzo, że został mi tylko trzeci tom :D


86. Magdalena Witkiewicz - Banda z Burej = 2/4

Póki co? Niesamowicie naiwna, głupia i własnemu dziecku w życiu bym nie podsunęła, ale wciąż żyję nadzieją, że będzie lepiej.



87. Alex Scarrow - Time Riders = 1/8

Ciekawe, intrygujące, chociaż pierwszy tom był taki dosyć średni, miał dziury fabularne. Ale nie ma dużo takich historii, o dzieciakach, które podróżują w czasie i przestrzeni, ratując historię, więc jestem jak najbardziej na tak!




88. Rachel Abbott - DCI Tom Douglas = 2/10

To książki, które wolno się rozwijają, autorka ma straszne tendencje do gadulstwa, ale te plot twisty, które zmieniają wszystko? Miodzio!





89. Pierce Brown - Red Rising Saga = 1/5

Dziwna, ale intrygująca saga dziejąca się na marsie. Pierwszy tom mnie zaintrygował. Niestety dwa ostatnie nie wyszły w PL :(



90. Soman Chainani - Akademia Dobra i Zła = 1/6

Totalne zaskoczenie i nie mogę się doczekać, aż poznam ciąg dalszy!



91. Elle Kennedy - Off-Campus = 1/4

Pierwszy tom mnie oczarował i totalnie chcę więcej. Pióro Kennedy totalnie do mnie trafia.



92. Holly Black - Okrutny Książę = 1/5

Um. Po pierwszym tomie nie wiem, czy będę fanką :) Chyba trochę nie rozumiem fenomenu tej serii. Ale w planach mam przeczytanie całości, bo nie nawykłam porzucać historii po pierwszym tomie, bo wiem, że niektóre potrzebują czasu, żeby się rozkręcić. Zwłaszcza fantastyczne!



93. Carina Bartsch - Lato koloru wiśni = 2/3

Nie jestem gotowa, żeby opuścić tych bohaterów.


94. Elle Kennedy - Briar U = 1/4



95. L. J. Shen - All Saints High = 1/3

To mój najświeższy nabytek, ale już po pierwszym tomie jestem fanką! 


Póki co to wszystko, mam nadzieję, że zanim stworzę kolejną część zdążę część zakończyć albo chociaż być na bieżąco! Standardowo, jeśli znacie, kochacie, lubicie - dajcie znać! Jeśli macie jakieś nowe serie do polecenia, również dajcie znać <3

4 komentarze:

  1. Z "Okrutnym księciem" mam te same odczucia co Ty. Niby nie do końca do mnie trafił, ale chcę doczytać tę serię. Chyba przez to, że miała tylu fanów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja generalnie nie lubię skreślać ani książek, ani serii, bo wiadomo, że każda ma lepsze i gorsze momenty. A już w ogóle nauczyłam się, że czasami słabszy pierwszy tom jest tylko wprowadzeniem do świetnej kontynuacji :D

      Poza tym strasznie lubię Holly Black :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Niestety serie zaczyna się dużo łatwiej niż kończy xd

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger