sierpnia 05, 2013

Czubek jeden :)


Trochę o Mnie. Jestem Czubkiem, Wariatem, mam nie po kolei w główce, uwielbiam się śmiać wydurniać, strzelać głupie miny i sweet fotki, a co najważniejsze, uwielbiam siebie bardziej niż innych. 

Ten Czub to ja, Kasia, znana też jako iCate, zakręcona, szalona, zwariowana i co kto wymyśli. Fotografuję, piszę, bloguję, rysuję, blog to zdecydowanie moja domena i mój mały światek, w który przypadkiem wciągnęłam Moje Dzikie Szczęście. Zajmuję się tutaj... generalnie wszystkim i to przede wszystkim mnie czytacie, moje wypociny. Poza tym zawsze uszczęśliwiam jakiego głupola :))

Kasię znajdziecie na:
http://chartykas.blog.onet.pl/ - jej osobisty blog, poświęcony największej z pasji, maniakalnie doprowadzony do perfekcji i z równie maniakalnym uporem prowadzony od 2005 roku.
https://www.facebook.com/foto.szemberska - fanpage fotograficznej części osobowości, zapraszamy do polubienia.
http://tollerka.deviantart.com/ - artystyczna strona z trochę innego ujęcia.

Reszta to epizodyczni bohaterowie, o których na pewno wspomnę. Ale w notkach, nie tu. Nie zawsze warto :)

14 komentarzy:

  1. HAHAHA, TRZECI BOHATER - AUTO. Hahahaha :D


    Marcin, ja nie polecam :( Wybacz :(

    RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Auto też ma swoja osobowość :D

      Usuń
    2. Podpisuję się, jak wyżej - on ma swoje kaprysy i zachowuję się jak nastolatek ><

      Usuń
    3. Hahahahhahaahahahhahahahaahahahahahahaha, padłam :D RS.XX.PL

      Usuń
    4. Dlaczego? Sama prawda :D

      Usuń
  2. Haha, trzeci bohater: Złomek :D
    Marcin wymyśla wszystkie przepisy? Wow.. hehe :D

    Pozdrawiam Klaudia!
    [www.myszooskoczki.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie ja wymyślam, robimy to raczej wspólnie, albo znajdujemy w internecie/książkach.

      Usuń
    2. Albo znajdziemy coś i modyfikujemy według uznania i z tego wychodzi coś zupełnie innego, na ogół na szczęście jadalnego :D

      Usuń
  3. Zapraszam serdecznie na kolejną część baśniowego cyklu! Tym razem coś o... a nie powiem, musisz zajrzeć :*

    + jak się podobają nowe, większe zdjęcia?
    http://chartykas.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Największe wariaty świata

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalona z was rodzinka :D Mam na myśli Kasię, Marcina i Złomka :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger