sierpnia 03, 2013

Deser lodowy z Rafaello bądź Ferrero Rocher.

Czyż one nie wyglądają pysznie?

Dzisiejszy przepis jest banalnie prosty, ale za to bardzo smaczny, jedyne, co potrzebujemy to składniki :) Wpadliśmy na niego przypadkiem, miałam po prostu ochotę na lody, a w domu były wszystkie potrzebne składniki.

Składniki:
 lody "Yoghurt Forest Fruit" Carte D'or, mogą zostać zastapione zwykłymi waniliowymi/śmietankowymi/jogurtowymi, a do tego dodać świeże owoce, maliny bądź jagody, będą równie pyszne.
 sos czekoladowy do lodów, może zostać zastąpiony dowolną czekoladą, rozpuszczoną bądź startą,
 bita śmietana
 Ferrero Rocher bądź Rafaello, sztuk 1

Przygotowanie:
 Bierzemy małą miseczkę i nakładamy lody, w ilości takiej, jaka nam się podoba.
 Lody polewamy czekoladą, dekorujemy bitą śmietana i owocami.
 Na koniec układamy na środku jedną sztukę Rafaello lub Ferrero Rocher, kto co lubi.

Wygląda pysznie? Oczywiście, że tak. Równie pyszne w smaku :)
Smacznego!

9 komentarzy:

  1. Dobra. Kto pisał przepis?! :D Wygląda smacznie! RS.XX.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pisałam, a co? :D

      Usuń
    2. Wiedziałam! Czułam! Marcin chyba by czegoś takiego nie zrobił :D

      Usuń
    3. Było pisane u niego i się zrobiło na jego konto :D

      Usuń
  2. Jejciu.. Żeś mi smaka zrobiła. Musze takie coś zrobić. Wygląda smacznie :D

    Pozdrawiam Klaudia! [www.myszooskoczki.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  3. Na terenach Hiszpanii jest to domowy pieszczoch i wytrwały pasterz, poza granicami kraju właściwie nie istnieje. O kim mowa? O uroczym owczarku możesz przeczytać w najnowszej notce na CHARTYKAS :)

    Do tego: Notatka na marginesie, znajdująca się na samej górze. Aby przejść do notki, musisz zjechać odrobinę niżej. Notatkę także polecam przeczytać, może właśnie Ty uznasz, że jest to ciekawa propozycja?

    Zapraszam serdecznie, życzę miłej lektury i słodkich snów =*

    OdpowiedzUsuń
  4. O super:) Nie trzeba jeść zwyczajnych lodów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwyczajne desery już mi się znudziło, tera kombinuję.

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger