listopada 06, 2013

Eileen Cook - "Linia serca".



Eileen Cook - "Linia serca".
Seria: Zaczytaj się
Stron: 319
Wersja: Pocket
Wydawnictwo: Znak

Gdy chłopak Sophie, Doug, wspomniał o "następnym etapie", była ona przekonana, że chodzi o zaręczyny. W końcu byli ze sobą już sześć długich lat. On jednak miał na myśli wyprowadzkę, argumentując to słowami: "za bardzo się przyzwyczailiśmy do siebie, potrzebuję odmiany, przygody". Jedyne, o czym marzy teraz Sophie to odzyskać swojego chłopaka. Gdy poznaje jego nową dziewczynę, Melanie, i jej zamiłowanie do kryształowych kul, w głowie rodzi się jej podstępny plan... Zostanie jasnowidzem i przepowie jej, że ten związek nie ma szans! Pomaga jej w tym Nick - sceptyk ze stowarzyszenia zajmującego się obalaniem właśnie takich zjawisk. Sophie obiecuje, że zrobi to w ramach eksperymentu, aby mógł to wszystko potem przestawić swojemu stowarzyszeniu. Jednakże coraz bardziej się w to wciąga, odsuwając się od Nicka... Co z tego wyniknie? Czy Sophie odzyska swojego chłopaka, a możę znajdzie zupełnie nową miłość? O tym musicie się przekonać sami :)

Książka jest lekka, napisana prostym, ale nie kolokwialnym językiem, łatwo się ją czyta, stanowi ciekawą lekturę na wieczorne czytanie przed snem albo w czasie jazdy autobusem do pracy :) Pochłonęłam ją szybko, nie chciałam się oderwać, wciąż chciałam wiedzieć, co się zdarzy za chwilę, Ach, ja i te moje romanse. Klasycznym romansem toto nie jest, powiedziałabym raczej, że obyczajówką z odrobiną magii. Nie spotkałam się z wątkiem jasnowidzenia jeszcze w książkach, dlatego ten pomysł tym bardziej wydał mi się świeży i tym lepiej się to czytało. Momentami zbyt przewidywalna, przez co traciła swój urok, ale na ogół do polecenia :)
Moja ocena: 4/5




3 komentarze:

  1. Co raz lepiej Ci wychodzą recenzje Kasiu =*
    Krótko, zwięźle i zachęcająco :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym powiedziała, że na szybko przed pracą :D

      Usuń
  2. Ciekawa historia :) Romansów nie lubię, ale obyczaj z magią już tak :) | zew-polnocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger