listopada 19, 2013

Elana Johnson - "Zawładnięci"



Elana Johnson - "Zawładnięci"
Seria: Zawładnięci
Stron: 320
Format: mobi
Wydawnictwo: Amber

"Zawładnij innymi, bo jeśli nie… inni zawładną tobą… 

Kontrolerzy śledzą każdy twój ruch. Identyfikatory rejestrują każdy twój krok. Transmisje sączą ci co noc do głowy, co masz myśleć. W mieście migających technoświateł i czytników tęczówki w każdych drzwiach nie ma miejsca na samodzielne decyzje. 

Szesnastoletnia Vi nie zamierza przestrzegać praw ustanowionych przez Tych-Od-Myślenia. Już dawno odłączyła się od ich transmisji, które przekazują jedyną oficjalną wersję tego, co mają myśleć mieszkańcy Dobrych Ziem. Zależy jej tylko na Zennie, narzeczonym wybranym jej przez Tych-Od-Myślenia. Ale jeśli zostanie zesłana do Złych Ziem, nigdy go już nie zobaczy. Musi uciekać - razem z buntowniczym Jagiem, aresztowanym tak jak ona za złamanie prawa. Ale Ci-Od-Myślenia nie pozwolą jej uciec. Chcą, żeby stała się jedną z nich. Chcą, żeby sterowała innymi... w zamian za całkowite posłuszeństwo. Czy samodzielne myślenie jest warte każdej ceny? Czy miłość warta jest buntu?"

Z okładki książki tym razem, bo inaczej, czy też lepiej bym tego nie ujęła. Wciągnęłam się i chyba zaczytałam trochę za bardzo, bo nie pamiętam paru wykładów, ale bez wątpienia była tego warta. Czy jest nowa, świeża, niepowtarzalna? Po trochu tak, jeśli chodzi o czytane przeze mnie książki. Jedno jest pewne - jeśli trafię na ciąg dalszy, bez wahania wciągnę się znów :)
Moja ocena: 6/6

3 komentarze:

  1. Ciekawa fabuła, nie wiem czemu, ale kojarzy mi się z trzecią częścią Igrzysk śmierci - "Kosogłos". Ebook? A jest wersja papierowa? Ja wolę jednak czytać książki :)

    P.S. Listę prześlę ci jutro albo w inny dzień, ok? | zew-polnocy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest. Ja zawsze wpisuję ta wersję, którą ja czytałam, nie taka, jak jest, bo to mnie w sumie nie interesuje ^

      Usuń
  2. Witam, dzieńdobry, ahjoo, jak mawiał Krecik! Zapraszam na nową notkę, kolejną z baśniowego cyklu i przypominam o zgłaszaniu się do reklam! <3 No i pisaniu, pisaniu, pisaniu :D PozdraVWiam! // http://chartykas.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger