września 15, 2014

Gdzieś, kiedyś, zleciał nam rok



Czasem mam takie wrażenie, że mam milion pomysłów na minutę, dosłownie! Tysiące planów, nie wspominając już o pomysłach, a gdy przychodzi co do czego, to nie wiem za co się mam zabrać. I to jest chyba w tym wszystkim najbardziej frustrujące. Ale w sumie nie o tym.

Śmieszne jest to, że nawet nie zauważyłam, że prawie równe dwa miesiące temu (bez 5-ciu dni) zleciał mi rok z tym blogiem! I 60 postów. Niezbyt zatrważająca liczba, ale i cóż, zbyt często tu nie bywam :) Na pewno się wiele zmieniło, oj wiele, wiele.

Po pierwszy ekipa - to jest ta część, której zbytnio nie chcę rozwijać, kto wie, ten wie, w sumie na blogu zostałam sama i dobrze mi z tym. Pomysł współautorstwa okazał się nie wypałem, gdyż nie wszystkie rzeczy trwają wiecznie, ale niektóre osoby zostają wymienione na lepsze :) Wiadomo, o kogo chodzi :3

Muszę też przyznać, że znacznie się zmieniła tematyka, czy też nawet chyba wciąż ewoluuje. Kiedyś głównym tematem było gotowanie, bo chyba też taki był zamysł bloga. Sama już nie wiem. O gotowaniu nie zapomniałam, nie mam po prostu na to czasu, a ja już się chwila znajdzie, to na ogół brak sił. Pojawiło się też sporo opisów książek i kto wie, może to nie umrze. Jak się zbiorę, to opiszę i będzie co wrzucać ^ Sporo też o fotografii, sporo o tym, co w głowie i na sercu leży. Mogę więc chyba z czystym sumieniem powiedzieć, że blog stał się takim małym odzwierciedleniem mnie i tego, co mnie otacza. Nie jest taki, jaki chciałaby, żeby był, bo nie wszystko da się opisać, nie o wszystkim można pisać :)

Co będzie dalej? W sumie nie wiem, zobaczymy, co z tego wyjdzie. Nie chcę robić planów, nie chcą zakładać, co będzie, jakie mam cele, bo nie o to tu chodzi. W takie rzeczy na drugim - tam się dopiero dzieje :))

I’m sorry if I say I need ya
But I don’t care, I’m not scared of love
'Cause when I'm not with you I'm weaker
Is that so wrong?
Is it so wrong?

That you make me strong.
>> One Direction - Strong

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger