września 02, 2014

'I think I'd have a heart attack'

Masz tak, że budzisz się i masz wrażenie, że chyba pęknie ci serce? Że tak naprawdę budzisz się w złym miejscu, w złej pozycji, w złym łóżku? Rozglądasz się po pustym pokoju, po pustej przestrzeni na łóżku i zdajesz sobie sprawę, że jednak czegoś tutaj brakuje. Kogoś.

Jedyne, co czujesz, to ból tak potężny, że nie możesz oddychać, nie możesz funkcjonować, myśleć... Jedyne, czego pragniesz, to zwinąć się w kłębek, zawinąć najciaśniej, jak się tylko da, wtulić policzek w ukochaną maskotkę i dać lecieć łzom. A one by się nie kończyły. Albo. Wymyślić teleport i móc się teleportować w każdym dowolnym momencie, za każdym razem, gdy tęsknię, gdy mi źle, chcę się przytulić, szukam pocieszenia, ale też wtedy, gdy jest dobrze, gdy chcę pokazać Ci fajną rzecz, głupi obrazek, który mnie rozśmieszył, bo chcę zobaczyć Twoją reakcję, znów usłyszeć Twój śmiech. 

Bo to jest trudne. Nie być koło Ciebie, nie wtulać się, nie móc na Ciebie patrzeć, wydurniać się, śmiać się, gdy jesteś obok, szturchać, gdy mnie nie słuchasz. Nie móc oprzeć głowy na ramieniu i spoglądać z miłością, ukradkiem, choć i tak zawsze mnie widzisz. Bo Ty wiesz, Ty rozumiesz, Ty chcesz. I to chyba wystarczy :)

I quess I just miss U like crazy

P.S Chciałam tu wstawić takie wspaniałe zdjęcie,
ale nie mam go na dysku. A szkoda.
Jest nieziemskie <3

Edit: dorwałam!



Cause I don't wanna fall in love
If I ever did that, I think I'd have a heart attack
I think I'd have a heart attack
Demi Lovato - Heart attack.

2 komentarze:

  1. Myślę, że piękno poszczególnych miejsc zależy przede wszystkim od sposobu ich postrzegania oraz wspomnień, które z nimi wiążemy. Ja za każdym razem odwiedzam Szwecję z bliskimi i bardzo ważnymi dla mnie osobami, więc mam stamtąd - przynajmniej na razie :) - same bardzo miłe wspomnienia :)

    ...czyli wyszło szydło z worka, że na psich rasach to jednak jeszcze nie za dobrze się znam, przynajmniej w kwestiach odbiegających od moich ideałów psiej urody :) Wszystko jest kwestią osobistego gustu :)

    + nie potrafię wyświetlić Chartykasu - to raczej nie jest wina mojej przeglądarki, ponieważ wszystko inne działa u mnie w porządku. Wprowadzałaś jakieś zmiany?

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger