maja 21, 2018

Alex Kava, Erica Spindler, J. T. Ellison - "Cienie nocy"



Alex Kava, Erica Spindler, J. T. Ellison - "Cienie nocy"
Seria: Brak.
Stron: 183
Wersja: mobi
Wydawnictwo: G+J

Pewnego dnia spotkały się trzy przyjaciółki: Alex Kava, Erica Spindler oraz J.T. Ellison i wpadły na pomysł napisania wspólnie książki o seryjnym mordercy. Miały go ścigać ich książkowe bohaterki: detektyw Stacy Killian z nowoorleańskiej policji, porucznik Taylor Jackson z Wydziału Zabójstw w Nashville oraz agentka FBI, Maggie O'Dell. Trzy miasta, trzy morderstwa, trzy kobiety. Taki był zamysł.

O ile z twórczością Alex Kavy miałam do czynienia i to dużo (Maggie <3), to pozostałych dwóch nie znałam, ale po przeczytaniu tej książeczki (no halo, 180 stron?) mam ochotę poznać nie tyle co twórczość, co te dwie bohaterki, bo nic o nich nie wiem. Książeczka taka sobie. Strasznie mało akcji, strasznie szybko minęła (serio, miałam wrażenie, że coś mi umknęło). Drastyczny przeskok między miastami, nie mam bladego pojęcia, jak on się tam znalazł. Sam morderca też opisany jakoś skrótowo. Może, jakby poświęciły na to więcej stron i staranniej to zaplanowały, miałoby to ręce i nogi, ale tak? Fajnie, przeczytałam, ale za tydzień już nie będę wiedzieć, o czym jest...

W sumie nawet nie wiem, czy go złapali, także ten... :) Można przeczytać, ale dupy nie urywa. Nie jest to najlepsze dzieło i raczej dla zabicia czasu (lub jak u mnie, między seriami).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger