września 10, 2019

Dynastia, sezon 1



Dynastię obejrzałam podczas pierwszego próbnego miesiąca Netflixa i choć serial liczy 22 odcinki, pochłonęłam go w bodajże 3 dni i byłam zachwycona. Nie wiem czemu, ale uwielbiam oglądać seriale o problemach bogaczy (nie wszystkie), a ten jest zrobiony w taki sposób, że nie da się go nie lubić!

W serialu śledzimy lody Carringtonów - obrzydliwie bogatych, władających własnym firmowym imperium, których wiele osób darzy szacunkiem, wielu zazdrości. Jednakże nawet w takich rodzinach, a może zwłaszcza w takich nie wszystko jest idealne. U Carringtonów idealnie nie jest nic i chyba to mi się najbardziej podoba w serialu. Blake Carrington, głowa rodziny, wzywa do siebie swoje dorosłe dzieci, Fallon i Stevena. Choć ze sobą nie rozmawiają, a starszy Steven nie zbliża się do rodzinnego domu, oboje pojawiają się w domu przekonani, że któreś z nich przejmie rodzinne imperium. Blake ma jednak inne plany na życie i przedstawia im nową macochę - Cristal Carrington.

Prym w serialu wiedzie Fallon - młoda, piękna, charyzmatyczna dziewczyna, niezwykle pewna siebie i świadoma tego, jaki ma wpływ na innych. Starsi fani (dobra, 25+ xd) mogą ją kojarzyć z serialu Victoria znaczy zwycięstwo. Dziewczyna potrafi śpiewać! Fallon prędzej przeleje krew, niż nazwie Cristal mamą. Praktycznie przez cały serial widać spięcia pomiędzy nimi i próby dowalenia sobie w bogackim stylu. Warto wspomnieć, że Fallon należy do grona moich ulubieńców.

Odkąd zobaczyłam na ekranie Stevena, wiedziałam, że będzie akcja. Już od samego początku podejrzewałam, że jest gejem i moje przeczucia się sprawdziły. Toczący wieczną wojnę z nieakceptującym go ojcem, utrzymujący skrycie relacje z matką, która ich opuściła, próbuje ułożyć swoje życie z dala od  Imperium Carringtonów. Obserwujemy nie tylko jego rozwój, ale też życie uczuciowe i próby ustatkowania się. Totalnie popieram jego końcowy wybór i uwielbiam partnera. Steven to zdecydowanie mój numer 1 w serialu.

Wbrew pozorom ogląda się to zaskakująco dobrze, a finał sezonu zostawił mnie ze szczęką na ziemi. Niecierpliwie oczekiwałam drugiego sezonu i kontynuacji losów Carringtonów. Serial jest reebotem hitu z lat 80-tych o tym samym tytule, ale nie znam oryginału. 

Tytuł: Dynastia
Tytuł oryginału: Dynasty
Sezon: 1
Odcinków: 22 odcinki
Czas trwania odcinka: 42 minuty
Emisja: 2017
Na podstawie: Reboot serialu o tym samym tytule z 1981 roku
Stacja: The CW

2 komentarze:

  1. Mam Netflixa! Chętnie obejrzę ale sama, bo mąż na pewno się na to nie zgodzi. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam :D Oglądam sama, bo M nie lubi tego, co ja i nie rozumie zachwytów

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger