listopada 08, 2019

Alphabet book tag!

Tak w teorii podpierdzieliłam od Lavendowej, ale znalazłam do niego pytania, bo moja ciekawość nie zna granic! Jeśli jesteście chętni weźcie udział i podeślijcie mi wyniki! :D

A: Autor, którego książek czytałam najwięcej

Och, ciężko stwierdzić... U mnie to są raczej takie fazy, bo jak pokocham jakiegoś autora, to absolutnie chcę przeczytać wszystko od niego! Mogłabym wymienić tu w sumie Josepha Delaney, Kerrelyn Sparks, bo od nich dorwałam prawie wszystko... Taki powracający autor/ka z ilością naście plus mi się nie kojarzy :D

B: Bardzo dobra druga część

Mam pecha do drugich części, zwłaszcza, jeśli jest to trylogia. Na dzień dzisiejszy mogę wrzucić "Egzekutora" - drugą część cyklu Robert Hunter Cartera, "Raz wiedźmie śmierć" z Kronik Żelaznego Druida Haerne oraz "Elita" Kiery Cass, bo to były naprawdę udane kontynuacje :)

C: Czytam teraz

W momencie pisania tagu kończę świetne "Na skraju załamania", serio ta książka wciąga strasznie! i słucham "Białej Róży", coby mi się nie nudziło.

D: Do picia wybieram

Kawę bądź wodę, chociaż z reguły czytając nic nie piję, nie mam na to czasu :D

E: E-book, czy książka papierowa

Kiedyś tylko papierowa, ale z braku warunków do trzymania książek ebooki i audiobooki są bardzo mile widziane. Ale wąchać książki wciąż lubię...

F: Fikcyjny bohater, z którym mogłabyś chodzić w liceum

O mój boże, czy wy wiecie ile ja miałam literackich miłości? Tak strzelając na czasy licealne, to wybrałabym Farida z Atramentowego Świata ;)

Zapomniałam wspomnieć o Atticusie ;)

G: Git, że dałam tej książce szansę

Um. Co druga książka ostatnimi czasy? Ale serio jestem wdzięczna sobie, że dałam szansę Kronikom Żelaznego Druida i chociażby takim książkom, jak Hyperion - totalnie nie moja bajka, ale jednak miło mieć spojrzenie na coś innego.

H: Historia ukryta, czyli książka, która powinna być bardziej popularna

Może seria "Balsam dla duszy" - obecnie są to chyba totalnie już zapomniane książki, a historie tam zebrane miło wspominam do dziś. Cudowne książki, pełna ciepła i miłości. Naprawdę mogą stanowić balsam dla duszy!

I: Istotny moment w Twoim czytelniczym życiu

Odkrycie miejskiej biblioteki publicznej i będę to powtarzać do śmierci! Drugi to kupno czytnika ;)

J: Już skończyłam:

Co ja ostatnio skończyłam... Moją ukochaną Smoczą Straż! Jakże cudownie było wrócić do Baśnioboru <3

K: Książki, których nie chcę czytać

Historyczne! I takie poważne fantasy albo sci-fi, gdzie co drugie zdaniem kompletnie nie wiem, o co chodzi. Zbyt męcząca przygoda.

L: Ludzie, jaką długą książkę przeczytałam

Do dziś pamiętam moje spotkanie z pierwszą częścią "Gry o Tron" i wożenie tego opasłego tomiska w torbie! Jeśli dobrze pamiętam, to było to wydanie już filmowe, na grubym papierze i liczyło ponad 1000 stron. Z takich świeższych to "Ogień Przebudzenia" - 736 stron.

M: Miałam kaca książkowego przez

Bo ja wieeem? Zdarzyło się wiele takich książek, po których nastąpiła tygodniowa albo i dłuższa przerwa w czytaniu (raz 3 miesiące!), ale nie pamiętam konkretnych tytułów...

N: Na półce mam tyle książek

Gdy jeszcze zbierałam papierowe egzemplarze dotarłam do prawie 500-set. Ebooków nie będę liczyć, bo to się mnoży jak króliki!

P: Poczytam w tym miejscu

Najchętniej oparta o miliony poduszek albo o M, chociaż i krzesłem nie pogardzę, bo jak się wciągnę to żadna poza nie jest dobra!

Q: KWestia, która została mi w głowie - ulubiony cytat

Ostatnio mam jeden i to po angielsku - "I'm in love with a person, who wakes up every day in different body. Always the same age, never the same person twice" i nie mogę się pozbyć tego cytatu z głowy ;)

R: Raczej nie powinienem był tego czytać

Zdecydowanie "Trzynasta noc", jakaś to była okropna książka :(

S: Seria, którą zaczęłam i chcę skończyć

To jest materiał na osobny post, które zresztą tworzę, bo jest ich całe mnóstwo! Pierwsza część tu.

T: Trzy ulubione książki

Nie mam ulubionych książek, ale mam milion ulubionych serii :D Takie trzy na ślepo:
- Robert Hunter
- Kroniki Wardstone
- Miłość na kołku

U: Uwielbiam i nie żałuję

Totalnie zakochałam się w Baśnioborze, a potem w całym Mullu, a sięgnięciu po tą książkę to był przypadek. No i warto tu wspomnieć o Vi Keeland, do której podchodziłam jak pies do jeża, a zakochałam się totalnie!

V: Vielce się cieszę, że to już niedługo!

Czekałam okrutnie na Mroczne Materie, które miały premierę bodajże 5 listopada, więc póki co jestem spełniona.

X: Postaw IKSA 

W sumie nie wiem, jak odpowiedzieć na to pytanie...

Y: YUPI!

Goodreads pokazuje, że przeczytałam 1000 książek, mój plik w Excelu także, wyzwanie czytelnicze na ten rok odhaczone! :D

Z: Zamiast spać, czytałem

O boże. Zawaliłam noc przez ostatnią część Zmierzchu, Intruza, Jesienną miłość. Nasze szczęśliwe dni kończyłam późno w nocy... Ale to za gówniarza, bo obecnie mimo najszczerszych chęci po prostu idę spać :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger