grudnia 05, 2020

Przegląd seriali #35

GOOD DOCTOR (Sezony 2-3)


Sezon 2: Niestety kompletnie zapomniałam go podsumować, a już nie pamiętam, co tam się działo! Na pewno mi się podobał, bo jeśli sezon jest tragiczny, to jeszcze długo na niego narzekam :D

Sztos! Matko, co tu się narozrabiało! Póki co to zdecydowanie mój ulubiony sezon i dla takiej akcji człowiek żyje! Uwielbiam bajzel, jaki się zrobił, uwielbiam Shauna i to, co oni z tym dzieciakiem zrobili, jak go rozwinęli, jeju! Moja ulubiona scena to zdecydowanie ta z samochodem, udowadnia coś, a jednocześnie nie zmienia charakteru chłopaka, bo pomimo wszytko on wciąż jest tym szczerym, słodkim chłopcem. 

Biorąc pod uwagę, jak mocno zmienił się od pierwszego sezonu to prawie jak totalnie inna osoba i momentami zapominam, że ma zespół sawanta i nie jest „normalny”. A kto by chciał? Cudo, cudo, cudo. Podoba mi się, ze poza medycyna skupiamy się na rozwoju postaci, nie na romansach, jak to często bywa. Zdecydowanie jest to perełka wśród seriali medycznych, która ma szanse wyrosnąć na coś naprawdę dobrego, o ile twórcy nie przesadzą w żaden sposób. No i kłaniam się za finał - takie zapamiętuje się zdecydowanie na dłużej!

Tytuł: The Good doctor
Tytuł oryginału: The Good doctor
Sezon: 3
Odcinków: 20
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: koreańskiego serialu o tym samym tytule
Stacja: ABC

DYNASTIA (Sezon 3)


Dynastia po skandalicznie strasznym sezonie drugim podniosła się z popiołów, dając show, w którym się zakochałam na początku. Przypomniała mi, dlaczego tak bardzo na początku się polubiliśmy, a i mam wrażenie, ze wszystkie te idiotyczne wątki z drugiego sezonu zostały naprostowane i maja tu o wiele większy sens. Albo ja obniżyłam wymagania.

Co prawda praktycznie nic nie zostało tu rozwiązane, a problemy jedynie się nasiliły, to jest to tu chyba najfajniejsze. No ja po prostu uwielbiam takie seriale! Człowiek zapomina o problemach życia codziennego i po prostu dobrze się bawi. Choć skrócony ze względu na pandemię, to absolutnie nie dali nam tego odczuć. Zakończenie w punkt, ja osobiście mocno czekam na drugi sezon, coby się dowiedzieć, jak potoczą się losy mojej ulubionej dynastii! 

Tytuł: Dynastia
Tytuł oryginału: Dynasty
Sezon: 3
Odcinków: 20
Czas trwania odcinek: 45 minut
Stacja The CW

THE RESIDENT (Sezony 2-3)


Dopóki nie zaczęłam oglądać najnowszego sezonu nie byłam świadoma, jak bardzo mi go brakowało! Mega tęskniłam za Conradem, Nick i Devonem i mówię wam, że ja ich totalnie uwielbiam :D. Jakościowo trochę gorszy od poprzednich sezonów, ale tak na dobrą sprawę to ta pierwsze połowa trochę mi się ciągnęła - druga oglądałam z wielkim zainteresowaniem.

Wciąż twierdzę, że jest to zupełnie inne spojrzenie na medycynę wśród seriali medycznych i ten sezon moje zdanie potwierdza. Tak naprawdę mało jest tutaj drastycznych przypadków, latania wokół pacjentów, bo tego nie dość, że mamy mnóstwo w innych serialach to tutaj nie o to chodzi. Tu skupiamy się bardziej na życiu samych lekarzy i medycynie, nie tylko jako nauce, ale i jako źródle dochodu, tutaj - jako inwestycji, więc jest to coś nowego!

No i moi ulubieni lekarze. Nie martwicie się, miłośnicy dram, jest ich tu kilka, ale w idealnych momentach. No i na końcu zdarzyła się jedna świetna rzecz! Oj oj, aż chce się spoilerować <3

Tytuł: Rezydenci
Tytuł oryginału: The Resident
Sezon: 2-3
Odcinków: 43
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: Unaccountable by Dr. Marty Makary
Stacja: Fox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger