grudnia 18, 2020

Przegląd seriali #42

SERIA NIEFORTUNNYCH ZDARZEŃ (Sezony 1-3)


Byłam bardzo ciekawa serialu na podstawie jednej z najfajniejszych serii, jakie czytałam i chciałam porównać, jak wyjdzie serial, skoro film nie doczekał się kontynuacji. Jednakże wyszło bardzo... średnio.

Serial podąża kropka w kropkę z fabuła książek - ktoś powie, ze fajnie, dla mnie natomiast to jest podstawa nudy, bo książki czytałam, znam i nie mam ochoty na przechodzenie przez to jeszcze raz. Wolę, kiedy książka i jej adaptacja trochę się od siebie różnią, kiedy na nowo poznaję daną historię.

Sama historia jest specyficzna pod względem fabularnym jak i bohaterów i to akurat zostało oddane bardzo dobrze. Zarówno właśnie sama historia, jak i odczuwana groteska na każdym kroku i prawdopodobnie to jest to, dlaczego serial mi się nie podoba i mnie nudzi - nie mój klimat, nie lubię takich seriali. Nie zrozumcie mnie źle, bo jest to kawał dobrej roboty, tylko nie dla mnie, nie mój gust.

Na plus zasługuje tez odwzorowanie detali, bo jest fantastyczne, ale działa to w dwie strony, bo na dużym ekranie z dobrą rozdzielczością wydaje się to po prostu sztuczne...

Tytuł: Seria Niefortunnych Zdarzeń
Tytuł oryginału: The Series of unfortunate events
Sezony: 1-3
Odcinków: 25
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: „Seria Niefortunnych Zdarzeń” Lemony Snicket
Status: zakończony
Stacja: Netflix

ALEX RIDER (Sezon 1)


Film o przygodach Alexa bardzo mi się podobał i jestem mocno przekonana, że oglądałam go więcej niż raz, także gdy zobaczyłam zapowiedź pierwszego sezonu byłam nastawiona bardzo pozytywnie.

Niestety nie wyszło to tak, jakbym chciała, bo sezon niesamowicie mnie wynudził .Jak dla mnie nie było tu abolutnie nic ciekawego, nie polubiłam się ani z fabułą, ani z bohaterami, a nawet niekoniecznie miałam ochotę kontynuować przygodę. Bo taki jest problem z serialami, gdzie wcześniej wyszedł film, a już w ogóle są na podstawie książek - chcąc nie chcąc fabuła musi się powtórzyć.

Dlatego chwilowo przymykam oko i dam mu szansę, bo a historia ma potencjał, a nastoletni szpieg być może jeszcze mnie zaskoczy. Choć póki co jestem na nie.

Tytuł: Alex Rider
Tytuł oryginału: Alex Rider
Sezon: 1
Odcinków: 8
Czas trwania odcinka: 45 min
Na podstawie: „Alex Rider” Anthony Horowitz
Status: w trakcie
Stacja: Amazon

CHILLING ADVENTURES OF SABRINA (Sezony 2-3)


Muszę przyznać, ze drugi sezon mnie zaskoczył! Początkowo obejrzałam polowe i odpadłam, nie byłam w stanie przebrnąć, ale przerwa dobrze mi zrobiła i na nowo wciągnęłam się w przygody Sabriny. Najwyraźniej działa to tak samo, jak w przypadku Riverdale - co za dużo to nie zdrowo.

Duża dawka mroku, trochę brutalności, demony, diabły i opętanie - zdecydowanie ten sezon podoba mi się bardziej! Co prawda dalej nie lubię głównej bohaterki, jest dziwna i denerwująca, ale polubiłam się z obsada poboczna. Praktycznie całą, wiec chcąc nie chcąc jakoś ta nadęta Sabrinę przeżyje.

Jeśli twórcy nie przegną w żadną stronę, to może się to okazać całkiem spoko serialem! I tu mały uptade, bo miał być osobny post na rzece sezon, ale nie będzie, bo o matko, jak mi się ten sezon ciągnął niemiłosiernie! Tak, jak w drugim nabrałam nadziei, że jednak coś z tego będzie, tak trzeci pogrążył je! Chyba nic mi się tu nie podobało, poza wątkiem z poganami. Bohaterowie są strasznie wkurzający, ich problemy mnie męczą, a przemiana Nicka to coś, co kompletnie do tego sezonu nie pasuje. Jeśli będziemy sie trzymać tego schematu, to czwarty, o ile powstanie, powinien być ekstra! Ale chwilowo to ja mam serdecznie dość… P.S: Ma być jeszcze jeden, finałowy!

Tytuł: Chilling Adventures of Sabrina
Tytuł oryginału: Chilling Adventures of Sabrina
Sezon: 2-3
Odcinków: 17
Czas trwania odcinka: 50 min
Na podstawie: „Chilling adventures od Sabrina” ArchieComics
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

THE ORDER (Season 2)


Pierwszym sezonem byłam zachwycona i gdy tylko okazało się, że powstanie drugi, czekałam z niecierpliwością. Co nie zmienia faktu, że o dacie premiery zapomniałam i przypomniałam sobie kompletnie przypadkiem, także ten…

Czy drugi sezon utrzymuje poziom? Zdecydowanie! Były takie momentu nudniejsze, ale to trwało dosłownie chwilę i zaraz znów skupiałam się na akcji. Bardzo się cieszę, że wilkołaki wysunęły się na prowadzenie i dostały więcej czasu antenowego, bo to jest naprawdę ciekawsza wersja serialu i mam wrażenie, że twórcy na nich mieli lepszy pomysł, niż na magów. Zakończenie? Miazga! Teraz pozostaje tylko czekać na kolejny sezon!

Oczywiście nie obyło się bez wad, bo studenckie życie jest tutaj bardziej niż stereotypowe, a alkohol leje się strumieniami i aż cud, że oni się nie zataczają ciągle. Odniosłam wrażenie, że w momentach, w których zabrakło pomysłu na kwestię lub fabułę pojawia się alkohol. Ja polecam bardzo!

Tytuł: The Order
Tytuł oryginału: The Order
Sezon: 2
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 50 minut
Status: w trakcie anulowany
Stacja: Netflix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger