lipca 11, 2020

Taku Kuwabara - Kuutei Dragons tomy 1-8

Zabrałam się za mangę, jak tylko skończyłam anime i o mój Boże, jest nawet lepsza! Z tego, co zdążyłam się zorientować, anime pokrywa się tylko z pierwszymi trzema tomami i robi to bardzo dobrze, wiec początek to po prostu powtórka.

Ale ile się tu dzieje! Ile pięknych smoków, przygód, fajnych postaci! Czytałam jak szalona i skończyłam całość w przeciągu 24h. Co jak na mnie jest wyczynem, bo mam problem z mangami i zazwyczaj jeden tom czytam przed dwa dni! Wciągnęłam się okrutnie i bardzo żałuje, że muszę czekać na nowe tomy! Jeju.

W ogóle nowością dla mnie jest to, że mangę czytałam na... czytniku. I cholera nie jest złe. Myślałam, ze będzie nieczytelnie i choć faktycznie, czasami te literki wydają się za małe, to  absolutnie nie miałam z tym problemu. Jedyne co, to arty dwustronicowe - tu wrzucały się na jedną wiec chcąc nie chcąc musiałam sobie powiększyć stronę, żeby moc coś przeczytać. Ale na pewne czyta die o wiele lepiej niż gdzieś na internetach i wygodniej. Chyba nawet wygodniej niż papierowe, ale to akurat moje zboczenie i totalne odzwyczajenie od papierowych wersji książek.

Kuutei Dragons to przede wszystkim przygodówka z elementami fantastycznymi (smoki, są PIĘKNE!!) ale też opowieść o... jedzeniu! Naprawdę jedzenie odgrywa tu dużą rolę i aż ślinka ciemnienie od oglądania tych cudownych rysunków. Jak obejrzycie sobie anime i zobaczycie je w kolorze to już w ogóle serducho rośnie. 

Moją ulubioną postacią zdecydowanie jest rudowłosa małolata, w okół której zdaje się kręcić cała akcja. Jest nową członkinią załogi i pozwala nam poznać od podszewki zawód łowcy smoków. Widzieliście kiedyś, żeby ktoś polował na smoki, żeby je... zjeść? W dalszych tomach młoda Takita zaczyna odkrywać, że smoki to nie tylko mięso i myślę, że ona zrobi dużo dobrego dla smoczego świata! Jeszcze bardzo polubiłam głównego żarłoka, nie pamiętam imienia, ale jest zabawny, kiedy podczas najgorszego zagrożenia myśli o jedzeniu i jak bardzo to jedzenie odciąga jego uwagę! W ogóle manga jest bardzo zabawna i ciekawa i naprawdę cieszę się, że się za nią zabrałam! :D

Od siebie polecam całym serduszkiem!

Tytuł: Drifting Dragons
Tytuł oryginału: Kuutei Dragons
Seria: Kuutei Dragons (tomy 1-8)
Autor: Taku Kuwabara
Stron: 1598
Format: PDF
Wydawnictwo: Kodashana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger