lipca 21, 2013

Corgi, corgi, więcej corgich!

 Tim McGrath - Highway Don't Care.mp3

Musimy przyznać, że jesteśmy ogromnymi fanami psów rasy welsh corgi, zarówno pembroke, jak i cardigan i chcielibyśmy kiedyś mieć takiego małego liska. No ale dziś nie o tym, nie o samych corgi, bo nie będę przytaczać tu opisów, mogę Was do nich odesłać, co zrobię z przyjemnością :)

No a o czym ma być dzisiejszy post? O... CORGICH. Ale sameeee zdjęcia. Przekopałam się przez foldery i stwierdzam, że muszę dodać jakieś corgi, po prostu muszę, bo zwariuję :D 


































Ktoś już czuje corgimanię? <3

24 komentarze:

  1. Uwielbiam te psy i ich śmieszne mordki :D
    Te wielkie uszy =3

    OdpowiedzUsuń
  2. A jam jest znudzony wariat i zapraszam na nową notkę, w której znajdziecie... a nie powiem, trzeba zajrzeć :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej hej hej Wam :)
    Zacznę od pytania o moderację komentarzy: gdy któreś z Was jest zalogowane na blogspocie, wyświetlcie swojego bloga, w pasku na górze naciśnijcie "Projekt", w kolumnie po lewej stronie wybierzcie "Ustawienia" (na dole) i "Posty i komentarze". Tam są ustawienia dotyczące m.in. moderowania komentarzy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, chyba poradziliście sobie beze mnie :P

      Usuń
    2. Marcin znalazł, ja szukałam, szukałam, szukałam i jakoś nie mogłam do tego dojść ^

      Usuń
  4. Wow, PieczonyZłomek kompatybilny z Chartykasem widzę! :D Faktycznie śliczna rasa, zdjęcia bardzo dobre (czy przepraszam bardzo, Kasia w czymś nie jest dobra? :D), życzę Wam takiego psiaka w przyszłości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompatybilny, no bo jak inaczej, skoro śmigamy na obu? A ja miałam po prostu dzikąąą ochotę dodać zdjęcia corgich :D

      Usuń
  5. Oj, zapomniałam o najważniejszym - tak tak, informujcie mnie o nowych postach, koniecznie! Ja zaraz też u siebie przygotuję jakąś zakładkę dla moich ulubionych blogów, no i nowy post w końcu powinien ujrzeć światło dzienne.

    Pozdrawiam bardzo ciepło!
    www.historia-muzyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju.. Jaki śliczny *.* Jakie ma duuuże uszka :> Naprawdę jest piękny :D

    Pozdrawiam Klaudia!
    [www.myszooskoczki.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest! Dokonałam tego! Przezwyciężyłam lenistwo i nie dość, że powstała nowa zakładka z polecanymi blogami, wśród których znajduje się oczywiście także Wasz, to jeszcze napisałam nowy post! Ale ostrzegam - jest długi. :)

    Zapraszam, na komentarze odpowiem wkrótce w wolnej chwili
    www.historia-muzyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, profesjonalne zdjęcia, fajne przygody:) Wymiatacie:D Świetny blog:D Życzę dalszego rozwoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękujemy :) A my zapraszamy do ciągłego wpadania :D i Polubienia Nas na google+

      Usuń
  9. Super :) Te ostatnie super wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poczułam corgimanię! :D Corgi są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger