lipca 18, 2018

Cathy Glass - Czy mnie pokochasz.



Lucy nie miała łatwego życia już od samego początku. Urodziła się w złym czasie w złej rodzinie. Matka, chociaż starała się zapewnić jej dobry byt, była bezdomna, bez grosza przy duszy, skazana na ucieczkę przed groźnym szefem i wykiwana przez byłego chłopaka, ojca Lucy.

Przez 8 lat trwała w tym, zaniedbywana, pozbawiona miłości i uczucia z matką, która nie potrafiła się nią należycie zając i dać jej miłości, na jaką zasługuje każde dziecko. Dopiero mając osiem lat trafiła do systemu, a mając 11 do Cathy Glass. Przez całe swoje życie była olewana przez osoby, które miały jej pomóc, trafiając z jednej rodziny do drugiej. Czuła się opuszczona, zła, widziała wrogów w przyjaciołach, zdana na samą siebie.

Kluczowym momentem w życiu Lucy okazał się... telefon od Cathy, która swoim uporem, miłością i zaangażowaniem przekonała ją do zjawienia się w swoim domu. Miały swoje gorsze i lepsze dni, ale jedyne, czego pragnęła Lucy to rodzina i miłość. Jest to jedna z pierwszych książek z tej serii, która prawie doprowadziła mnie do łez. Jej historia jest smutna, przejmująca i porusza o wiele bardziej, niż inne.

Trochę brak mi słów (: Myślę, że to mówi o wiele więcej niż jakiekolwiek słowa.

Tytuł: Czy mnie pokochasz
Autor: Cathy Glass
Seria: Brak.
Stron: 320
Format: mobi
Wydawnictwo: Muza

2 komentarze:

  1. Jakoś nieszczególnie przepadam za tego typu książkami, ale może kiedyś najdzie mnie na nie faza. Na razie czytam po to, żeby oderwać się od rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam do nich nieopisaną słabość, choć do dziś nie wiem, skąd się wzięła (:

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger