stycznia 27, 2020

The Lodge - Sezon 1


Uwielbiam Disneya - wszelkie animacje łykam jak pelikan i zdecydowanie nie przejdę obok nich obojętnie, a większość z nich znam już na pamięć. Z Disney Channel już sprawa wygląda inaczej, bo jego popularność przypadła w czasie, gdy ja już od bajek odchodziłam (ale starsze produkcje znam i uwielbiam). Nigdy jednak nie byłam fanem seriali z DC i raczej oglądałam pojedyncze odcinki, aniżeli całość.

Jednak kiedy zobaczyłam zapowiedź The Lodge wiedziałam, że koniecznie muszę to obejrzeć, bo w końcu kocham musicale, komedie z piosenkami w tle, a także seriale! Czy jednak ta idea się udała? Nie do końca.


Piętnastoletnia Skye wraz ze swoim ojcem przyjeżdża do dziadka prowadzącego hotel Northern Star. Jest to miejsce w którym niegdyś wychowywała się jej nieżyjąca już matka, co dla dziewczyny jest niesamowitą okazją, aby poznać ją bliżej i dowiedzieć się o jej przyszłości, a także poznać miejsce tak bliskie jej sercu. Na miejscu okazuje się, że ojciec nie powiedział jej wszystkiego - oni nie jadą ratować hotelu, ale go sprzedać. Zła i rozczarowana Skye wyprasza ojca o szansę na udowodnienie, że to miejsce jest wyjątkowe, a odrobina miłości sprawi, że znów będzie świeciło dawnym blaskiem. Przy pomocy innych pracowników, z którymi się zaprzyjaźnia walczy o to wyjątkowe miejsce.

Wiadomo, to Disney i piosenek jest tu od groma, co mi kompletnie nie przeszkadza i fakt, że idą sobie spokojnie, by nagle zacząć śpiewać nie robi na mnie wrażenia. Wiem, na co się pisałam, a i niektóre piosenki bardzo lubię. I zapewne byłaby to fajna wakacyjna przygoda, nic na poważnie, taki zatykacz czasu, ale coś tu ewidentnie nie gra.

Fakt selfie - wkurza mnie to niesamowicie, że oni wszystko muszą uczcić selfie i robią je sobie nawet z przypadkowymi ludźmi - hej, nie znam cię, ale pomogłeś nam z samochodem to zróbmy sobie selfie - taka sytuacja. No serio? Jak już chcą sobie robić te zdjęcia to niech robią, ale nie muszą tego za k a ż d y   m r a z e m obwieszczać... 



Nie mogę się też zdecydować, czy lubię te postacie, czy jednak mnie denerwują. Być może jestem już na to za stara, a być może oni są zbyt dziecinni i te ich problemy działają mi nerwy. Zwłaszcza Skye i jej dylematy, którego chłopca lubi bardziej. Zdecyduj się, kobieto i nie rób im sieczki z mózgu!

To, co miało być fajne (uwielbiam słuchać w oryginale!) wyszło teen dramą dla małych dziewczynek ;c

Tytuł: The Lodge
Tytuł oryginału: The Lodge
Sezon: 1
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 22 minuty
Na podstawie: North Star by Michal Cooper Keren
Stacja: Disney Channel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger