września 06, 2020

Przegląd seriali #16

TEAM KAYLIE (Sezon 3)


Czasem jestem naprawdę pod wrażeniem, jak niewiele czasu zajmuje kręcenie tych durniejszych seriali i jak szybko powstają nowe sezony - oni to kręcą w jeden dzień? Team Kaylee chyba już oglądam z przyzwyczajenia, bo co następny sezon to głupszy, a mi zdecydowanie brakuje w tym wszystkim jakiejś głębi i porządnej gry aktorskiej. Kaylee wciąż jest durna jak but, ale chociaż troszczy się o te swoje dzieciaki i odnoszę wrażenie, że w tym sezonie twórcy próbowali wycisnąć coś więcej i dodać postaciom realne problemy, ale czy wyszło im to tak, jak powinno? Niekoniecznie.

Trzeba pamiętać, że jest to głupkowaty serial, którego absolutnie nie powinno traktować się poważnie. Dla nie idealny przerywnik pomiędzy bardziej ambitnymi produkcjami, kiedy do mojego zmęczonego mózgu niewiele już dociera. Spełnia swoją role idealnie, bo nie muszę się skupiać na myśleniu :D

W żadnym wypadku nie oglądajcie dubbingu, bo wam uszy odpadną. Jest naprawdę paskudny…

Tytuł: Team Kaylie
Tytuł oryginału: Team Kaylie
Sezon: 1
Odcinków: 9
Czas trwania odcinka: 27 minut
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

EGZORCYSTA (Sezony 1-3)


Egzorcysta spełnia wszystkie kryteria serialu, który nigdy mi się nie podobał - koszmarnie brzydka kreska, tworzony przez ekipę rysującą chyba na kolanie z durnymi tekstami, ale wiecie co? Strasznie mi się to podobało i z ogromną chęcią obejrzałam trzy sezony. Może dlatego, że było to tak inne od tego, co na codzień oglądam, a może idealnie trafiło w moje durnowate poczucie humoru. 

Serial opowiada o przygodach Bogdana Bonera, budowlańcu świadczącym usługi remontowo-budowlane, który jednocześnie dorywczo rozprawia się z przeróżnymi bestiami, najczęściej piekielnymi demonami i zwalczaniem zjawisk paranormalnych. Nie działa on jednak w pojedynkę, ma on w swoim otoczeniu również młodocianego pomocnika Marcinka, żądnego zemsty na swych pobratymcach diabła Domino, ambitnego księdza Natana rywalizującego z nim na rynku egzorcystycznym, a także kościelnego zwierzchnika arcybiskupa. Bohaterowie robią wszystko, aby przeciwdziałać pojawiającym się siłom nieczystym kierowanym przez samego Belzedupa.

Bardzo krótkie odcinki zawierają wszystko to, co zawierać powinny - żadnego zbędnego pierdolenia i zbędnej akcji. Całość jest zgrabna, od początku do końca, fabuła trzyma się kupy, bohaterów nawet da się lubić, a do kreski można przywyknąć. Nie wiem, co mi się podoba w serialu, ale być może fakt demonów trochę tu pomaga, jest to totalnie absurdalne, ale w taki pozytywny sposób. Serial pochodzi od twórców słynnej i kultowej Blok Ekipy, której osobiście nie widziałam, ale nie wiem, czy chce się pchać w te rejony. Raz na jakiś czas spoko, ale na codzień to jednak trochę za dużo :D

A Egzorcysta za niecałe trzysta wciąż chodzi mi po głowie :D

Tytuł: Egzorcysta
Tytuł oryginału: Egzorcysta
Sezon: 1-3
Odcinków: 39
Czas trwania odcinka: 10 minut
Status: zakończony
Stacja: Git Produkcja

2 komentarze:

  1. Nie widziałam ani jednego, ale też jakoś mnie nie przekonują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzorcysta był spoko! Do tego jest taki króciutki, że ledwie zaczniesz to już kończysz (:

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger