września 15, 2020

Przegląd seriali #17

BEYOND (Sezony 1-2)


Beyond skusiło mnie dawno temu plakatem promującym, ale już nawet nie pamiętam, gdzie widziałam ten serial. Przypadkiem wybaczyłam go na HBO, ale nie mogę powiedzieć, żeby wciągnął mnie w stu procentach.

Holden Matthews budzi się po dwunastu latach ze śpiączki. Nie wie nic, na temat współczesnego świata, nie zna jego najbardziej podstawowych zasad, gdyż ostatnio, jak po nim chodził miał może z 6 lat? Strzelam, nie pamiętam. Już od samego początku nie pasował mi ten fakt jego śpiączki, bo kto po dwunastu latach budzi się w pełni sił z rozwiniętymi mięśniami i napakowaną klatą? Rozumiem, że jest to wyjaśnione, ale ja tego wyjaśnienia nie kupuje. Przecież rodzice musieli zauważyć, że przez te dwanaście lat zamiast chucherka ich syn staje się napakowany. Jest to cholernie duża dziura w logice :D

Akcja do końca pierwszego sezonu praktycznie nie istnieje i serial ciągnie się jak flaki z olejem. Pod koniec pierwszego akcja nagle nabiera tempa, a moje myśli krążą w stronę: ey, to jest nawet fajne! Niestety stan ten utrzymał się tylko do połowy drugiego sezonu i tutaj szczerze mówiąc moje zainteresowanie umierało już coraz szybciej, skupienie było ledwo, ledwo i wyczekiwałam końca. Wcale mnie nie dziwi decyzja o zakończeniu seriali, bo jest to po prostu cholernie zmarnowany potencjał.

Tytuł: Beyond
Tytuł oryginału: Beyond
Sezon: 1-2
Odcinków: 20
Czas trwania odcinka: około 42 minut
Status: anulowany
Stacja: Freeform

DOLLY PARTONS HEARTSTRINGS (Miniserial)


Nie jestem fanką Dolly Partons i poza tytułową Jolene w sumie nie znam jej piosenek, ale zostałam zainteresowana dzięki takim produkcjom jak Kluseczka i gdy zobaczyłam zapowiedź serialu wiedziałam, że go obejrzę. Jest to antologia, osiem totalnie różnych historii, inspirowanych piosenkami Dolly. Albo to piosenki są inspirowane tymi historiami… Każda z nich jest inna i jedyna w swoim rodzaju, ale we wszystkich chodzi mniej więcej o to samo.

Po pierwszym odcinku chciałam już sobie dać spokój, gdyż historia Jolene w ogóle mi się nie podobała, jednak dałam szansę i nie żałuję, bo dalej jest na szczęście o wiele lepiej (:. Dolly zaprasza nas w podróż trochę sentymentalną, a na pewno ważną i bardzo uczuciową. Porusza tematy potrzebne, bardzo na czasie, mimo iż akcja paru powieści dzieje się nawet i 60 lat wcześniej. Historie, jak w tytule, poruszają czułe nuty naszego serca i zdecydowanie mogę się z tym zgodzić! Moje nieczułe serducho na pewno poruszyły. 

Mamy tu historie o pogodzeniu się ze stratą, zdradzie, różnicach rasowych, walce kobiet w męskim świecie i walce kobiety o własne miejsce w świecie i swój los. O miłości, przyjaźni ponad wszystko, a wszytko to okraszone największymi utworami Dolly Parton. Zdecydowanie jest to serial dla konkretnej publiki, choć same historie są uniwersalne i ponadczasowe.

Tytuł: Dolly Partons Heartstring
Tytuł: Dolly Partons Heartstring
Sezon: 1
Odcinków: 8
Czas trwania odcinka: 68 minut
Status: zakończony
Stacja: Netflix

VAN HELSING (sezony 2-3)


Drugi i trzeci sezon Van Helsinga są zdecydowanie bardzo nierówne. Drugi należy do moich ulubionych, chyba nie było tam momentu, który by mi się nie podobał, a historia Sama jest cudowna! Jest to bez wątpienia jedna z najbardziej porąbanych postaci, jakie kiedykolwiek spotkałam i fajnie było poznać jego przeszłość i to, co doprowadziło go do stanu obecnego. Jest to chyba jednocześnie postać, która rozwija się najmocniej i w najbardziej nieprzewidywalny sposób. Jego wieź z Muhammadem także jest nieźle pokręcona i choć nie rozumiem tego, dlaczego wciąż do siebie lgną. 

Trzeci sezon za to strasznie mnie wkurzał i nie mogłam wręcz dobrnąć do końca, ciągle miałam ciekawsze zajęcia. W sumie nie wiem o czym on do końca jest, bo na pierwszy plan nagle wysunęły się wampiry, ludziki się rozproszyły po całym świecie i w sumie ciężko powiedzieć, kto tu wiódł prym. Na pewno nie Vanessa, której praktycznie tutaj nie ma i jej wątek mocno zanikł. Zdecydowanie wkurzający sezon, który zabija morale podczas oglądania, więc mam nadzieję, że ten czwarty trochę poratuje historię, bo inaczej będę wypatrywać jej końca. 

Tytuł: Van Helsing
Tytuł oryginału: Van Helsing
Sezon: 2-3
Odcinków: 26
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: „Helsing” Zenescope Entertainment.
Status: w trakcie
Stacja: Syfy

4 komentarze:

  1. Również nie należę do fanów Dolly, ale jestem ciekawa tego serialu. Będę musiała go w końcu obejrzeć :)

    www.kulturalnameduza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuuu jedynie ostatni serial mnie zaciekawił i wpiszę sobie go na listę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym albo w przyszłym roku ma wyjść finałowy sezon, piąty, więc nie będzie dużo :D

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger