listopada 28, 2020

Przegląd seriali #32

ASHLEY GARCIA I JEJ ROZSZERZAJĄCY SIĘ WSZECHŚWIAT (Sezon 1)


Piekielnie inteligentna nastolatka, najmłodsza osoba z doktoratem, inżynier i technik robotyki rozpoczyna pracę dla NASA. W tym celu przeprowadza się do swojego wujka, byłego futbolisty, osoby skrajnie nieodpowiedzialnej i niezwykle rozrywkowej.

Mam wrażenie, że Netflix nie ma za grosz talentu do sitcomów, a miko to wciąż w nie brnie, a ja wciąż widzę mieszankę Disney Channel i Nickleodeon. Wychodzi im to co najmniej średnio. Da się obejrzeć, humor taki sobie, można spokojnie przejść obok i nawet nie zauważyć różnicy.

Denerwuje mnie fakt, że w serialu Ashley jest przedstawiona jako nastolatka, którą ominęło dzieciństwo, randki, plotkowanie z przyjaciółkami, kosmetyki, taki typowy nerd zafascynowany robotami. Szkoda tylko, ze nie jest to adekwatne - otrzymujemy modnie ubrana, wymalowana i cholernie ładna dziewczynę. No chyba nie bardzo...

Najlepiej przymknąć oko, wziąć setkę, dobra, pięćdziesiątkę na poprawę humoru i się zrelaksować. Idealny jako przerywnik przy poważniejszych produkcjach.

Tytuł: Ashley Garcia i jej rozszerzający się wszechświat.
Tytuł oryginału: The expanding universe of Ashley Garcia
Sezon: 1
Odcinków: 16
Czas trwania odcinka: 28 minut
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

SUKCESJA (Sezon 1)


Mam jakaś słabość do oglądania problemów milionerów w serialach, więc show o problemach bogatych bossów globalnej korporacji medialnej, którzy walczą o wpływy w rodzinnej firmie i wręcz biją się między sobą nie mógł ujść mojej uwadze.

I faktycznie oglądało mi się to świetnie, byłam zainteresowana, wciągnęłam się mocno w fabułę, miałam swoich ulubionych i tych raczej znienawidzonych bohaterów, a gdy nowe fakty wyłaziły na jaw i mieszały w fabule byłam zachwycona.

Tylko ostatni odcinek oglądałam z trzy miesiące, nie wiedzieć czemu kompletnie mi nie podszedł i nie mogłam go skończyć. Może to jego główny wątek, nie pasował mi kompletnie, ale nie będę oceniać świetnego sezonu przez pryzmat odcinka, który nie wiadomo czemu mi nie podszedł, bo przez 90% czasu byłam zachwycona!

Tytuł: Sukcesja
Tytuł oryginału: Succesion
Sezon: 1
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 60 min
Status: w trakcie 
Stacja: HBO

THE GUILT (Sezon 1)


Natrafiłam na serial kompletnie przypadkiem, choć plakat wydawał mi się znajomy. 1 sezon, więcej nie ma, myślę a co mi tam szybko zleci. Matko, ale ja się w to wciągnęłam! Jestem w szoku, bo ostatnimi czasy mało która historia potrafi mnie naprawdę wciągnąć, a tu zonk, nie mogłam się oderwać!

Młoda amerykanka zostaje zamordowana, a o jej smierć podejrzana jest jej najlepsza przyjaciółka, bogata dziewczyna, która nie raz wykupiła się z kłopotów dzięki wpływowemu ojczymowi. Na ratunek przybywa jej siostra, prokurator generalny, to taki zarys fabuły.

Od samego początku nie wierzyłam w winę Grace i nic nie było mnie w stanie przekonać, że ona to zrobiła. Plot twisty w serialu - genialne! Wodzą nas za nos przez cały serial, podrzucają nowe wątki, zacierają ślady, by dopiero na końcu powiedzieć, kto jest winny. Świetnie się bawiłam, śledząc losy sióstr i choć trochę żałuje, że serial nie ma ciągu dalszego, to można go spokojnie uznać za zamkniętą historię. A jaką bombę rzucili w ostatnich minutach. Ja się kłaniam i naprawdę dobrze go zapamiętam!

Tytuł: Guilt
Tytuł oryginału: Guilt
Sezon: 1
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 45 minut
Status: anulowany
Stacja: Freeform

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger