grudnia 27, 2020

Przegląd seriali #48

TEEN WOLF (Sezony 1-6)



Serial od MTV? Tego programu, na którym za dzieciaka słuchałam muzyki i był moim źródłem nowych piosenek? Jak to? Teen wolfa zaczęłam oglądać naprawdę dawno temu, chyba nawet w tym samym roku, w którym miał premierę. Od samego początku serial mega mi się podobał. Był to chyba pierwszy serial z motywem wilkołaków, który oglądałam, a do tego miał naprawdę fajną ekipę i ten specyficzny, mroczny klimat, który oczarował mnie już od pierwszego momentu.

I na początku naprawdę było fajnie. Nowe stworzenia przyjmowałam z dużą dozą akceptacji o nawet zbytnio mnie nie dziwiły, bo ich wątki wydawały się po prostu naturalne. Bo skoro są wilkołaki, to czy coś przeszkadza w pojawieniu się Kojotów czy Banshee? Ależ absolutnie nie. Nawet japońskie lisy mnie nie zdziwiły, dzielnie przyjmowałam wszytko.

Aż pewnego dnia coś pękło i ten klimat zaczął mnie męczyć. Zbiegło się to w czasie, bo w tamtym okresie praktycznie wszystkie seriale były utrzymane w takich mrocznych, ciemnych barwach i miałam po prostu dość. Tęskniłam za jasnym, wesołym klimatem. To był chyba przy okazji rok, kiedy coś poszło nie tak z serialami i zaczęły i się tworzyć zaległości :). N i tak wyszło, że zostałam z finałowym sezonem na przeszło trzy lata. Dobra rada: nie zostawiajcie finałowych sezonów, bo ciężko do nich wrócić!

Jak wyszedł sam finałowy sezon? Nie podobał mi się w ogóle! Jak dla mnie mógłby nie istnieć. Nie znałam większości postaci, pojawiły się nowe związki, które także nie wiem, skąd się wzięły. Nie mam bladego pojęcia, co działo się sezon wcześniej, nie kojarzę go, moje wspomnienia sięgają wcześniej, pierwszych sezonów i tej pierwotnej paczki, którą uwielbiam! Ten finałowy sezon dla mnie był totalnie zamieszany, chaotyczny i choć zakończenie faktycznie było zakończeniem, to ja tego nie kupuje i szczerze? Mogłabym go nie oglądać, absolutnie nic by to nie zmieniło w odbieraniu serialu przeze mnie. Najlepiej pamiętam jednak pierwszy sezony, strych bohaterów i tego będę się trzymać :)

Poza tym czy tylko ja zauważyłam, że w ciągu sześciu sezonów, oni ciągle byli w liceum? Czy ktoś serio wierzy, że ja uwierzę, ze to są licealiści? Ze poważnie? 

No i nie zapominajmy o niesamowitym Stilesie! Dylan O’Brien to człowiek, który doprowadzał mnie do śmiechu przez ten cały czas i nawet, gdy wątpiłam w sens tego serialu to Stiles był tym klejem, który to wszystko razem sklejał i dla niego było warto!

Tytuł: Teen Wolf: Nastoletni wilkołak
Tytuł oryginału: Teen Wolf
Sezon: 1-6
Odcinków: 100
Czas trwania odcinka: 45 minut
Status: zakończony
Na podstawie: starych seriali o tym samym tytule
Stacja: MTV

JAK SPRZEDAWAĆ DRAGI W SIECI (SZYBKO) (Sezony 1-2)


Ja nie chciałam tego oglądać. Zapierałam się rękoma i nogami, bo wydawało mi się, że jest totalnie nie dla mnie. Aż pewnego dnia brat patrzy, pokazuje i się pyta - widziałaś? Ano nie. No i włączyłam. Spodobało mi się tak bardzo, że w ciągu dwóch dni obejrzałam całość + poleciłam bratu i M, którzy także obejrzeli! No wyszło nieźle.

Serial w ciekawy sposób pokazuje, jak typowe, stuprocentowe nerdy dzięki swoim umiejętnościom zakładają biznes i to całkiem rentowny! Jednocześnie pokazuje także tą drugą stronę, jaki wpływ mają narkotyki na rodzinę i przyjaciół, choć z trochę innej strony, bo tutaj nikt nie ćpa. Można powiedzieć, że Moritz jest bossem narkotykowym XXI wieku i kto by pomyślał, że można prowadzić taki rodzaj biznesu online? Czy w rzeczywistym świecie naprawdę by to wyszło? Nie wiem i chyba nie chcę wiedzieć, ale jest to ciekawie pokazane.

Same postacie - Moritz, Lenny, ich przyjaciele i rodzina, to coś, co także zasługuje na uwagę. Rozpisane znakomicie, zagrane równie dobrze dają się lubić, kibicujemy im i z niecierpliwością czekamy na ciąg dalszy. A poza tym są cudownie różnorodne, a ich ubrania, fryzury i styl bycia sprawiają, że są bardziej ludzcy, naturalni i spokojnie widzisz w nich kumpla z sąsiedztwa. Jest to zdecydowanie miłe urozmaicenie po wyidealizowanych amerykańskich nastolatkach. Tutaj naprawdę jestem w stanie uwierzyć, że jest to małe miasteczko, a bohaterowie chodzą do szkoły, są normalnymi nastolatkami z... no powiedzmy, że normalnymi problemami. Brawo!

Tytuł: Jak sprzedawać dragi w sieci (szybko)
Tytuł oryginału: How to Sell Drugs Online (Fast)
Sezon: 1-2
Odcinków: 12
Czas trwania odcinka: około 30 minut
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

2 komentarze:

  1. Teen Wolf to serial, który zarazem chcę obejrzeć i nie chcę. Jakoś mnie do niego nie ciągnie, ale ma tak potężny fandom, że chciałabym wiedzieć, o co chodzi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daruj sobie dwa ostatnie sezony, te pierwsze są świetne <3

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger