stycznia 09, 2021

100 filmów, które chcę obejrzeć w 2021 roku

Lubię wyzwania. W zeszłym roku zrobiłam już taką listę, ale była bardzo chaotyczna, a w rezultacie wyszło, że sporo filmów totalnie mijało się z moimi zainteresowaniami. Także w tym roku listę zrobiłam z dużo większym wyczuciem, z większym rozmysłem i mam nadzieję na dużo dobroci! Postaram się obejrzeć je wszystkie, ale co z tego wyjdzie - nigdy nie wiadomo. Część z nich to premiery z 2020 roku, część wychodzi dopiero w 2021, niektóre są trochę starsze, ale do tej pory mi umknęły.

Jeli coś z tego widzieliście - koniecznie podzielcie się wrażeniami!





































7 komentarzy:

  1. Imponujące plany. Życzę powodzenia w realizacji i dużo dobrych wrażeń :) Ja z filmami to jestem zdecydowanie na bakier, wolę seriale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie różnie - w zeszłym roku obejrzałam dużo, ale potrafię mieć tak, że przez rok obejrzę trzy filmy :D

      Usuń
  2. Imponujące plany, oby filmy okazały się udane :) Ja z filmami jestem raczej na bakier, oglądam seriale.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa lista :D mało z tych filmów kojarzę niestety

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam Adwokata Diabła i z czystym sumieniem mogę polecić, świetna rola Al Pacino!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, bo mnie coś nie ciągnie do tego filmu chwilowo :(

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger