października 05, 2021

Amo Jones - Malum

Kiedy po raz pierwszy miałam styczność z tą serię, nie wiedziałam, gdzie mnie to zaprowadzi, ale po zapoznaniu się z historią Madison, wiedziałam, że to nie jest ten typ serii, gdzie mogę cierpliwe czekać na kolejny tom, dlatego przed zaczęciem pięć razy upewniłam się, że historia Tillie i Nate'a będzie zamknięta w tych dwóch tomach, zanim się za nie zabiorę.

Nie miałam pojęcia, jak bardzo tęskniłam za Królami i ich półświatkiem, który momentami przypomina mi podziemny krąg, czasami jakąś mafijną historię, a niekiedy staje się romansem. To książka, która wymyka się ramom gatunkowym, jest mroczna, erotyczna, może nieźle namieszać w głowie i nie nadaje się dla każdego, bo dużo tu brutalności, smutku i jak sama autorka ostrzega na początku - już jej nazwisko czasami brzmi jak przestroga. Dla mnie brzmi jak gwarancja jazdy bez trzymanki, bo zdecydowanie będę mieć na oku kolejne jej książki!

Nate i Tillie - czyli relacja na wskroś toksyczna, jak wszystko w świecie Królów, ale czytało się o niebo lepiej, niż trzy pierwsze tomy, bo tym razem nasza bohaterka nie jest totalnie tępą dzidą, której zachowanie i decyzje sprawiają, że mam ochotę ją zastrzelić, a sobie strzelić tabletem w twarz. Wręcz przeciwnie! Odniosłam wrażenie, że ta historia jest dużo bardziej dojrzała, ale przez niektóre wydarzenia dużo bardziej mroczna. Tym razem moje szare komórki nie obumierały w trakcie słuchania i naprawdę byłam zaintrygowana i zadowolona tym, co dostałam.

Po za tym - ma cholernie satysfakcjonujące zakończenie, a jednocześnie zostawia furtkę na zupełnie nowy rozdział w historii Królów. Rozdział, którego jestem ciekawa, bo po pięciu tomach zakończyliśmy jakąś erę i nadchodzi nowe pokolenie!

Wiem, że w bliżej nieokreślonej przyszłości pojawią się kolejne tomy i jedno jest pewno - ja tu będę cierpliwie czekać, bo swymi książkami rozpaliła moją ciekawość gatunku dark romance i będę musiała pogrzebać w poszukiwaniu innych historii :)

Tytuł: Malum: Część 1 i 2
Tytuł oryginału: Malum: Part 1 & 2
Seria: Elite King's Club (tomy 4-5)
Stron: 320 & 344
Autor: Amo Jones
Format: mobi / TTS
Wydawnictwo: Kobiece

4 komentarze:

  1. Świetne okładki, przyciągają uwagi. O serii nie słyszałam. Szkoda, że takich ogarniętych bohaterek nie ma we wszystkich częściach. To jest moją największą zmorą w romansach, głupota bohaterek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale nie tylko w romansach zdarzają się takie trzpiotki :). Te dwie okładki są tysiąc razy lepsze, niż pierwszych trzech części :D

      Usuń
  2. Zakochałam się w okładkach, są tak pięknie zrobione <3 muszę koniecznie kiedyś zapoznać się z tą serią bo jakimś cudem ją pominęłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się dziwię, że nie znam ją przez ciebie tylko przez własnego chłopaka :D

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger