maja 17, 2020

Filmy i seriale, które mam zamiar obejrzeć / skończyć

To moje osobiste wyzwanie filmowo - serialowe. Zebrane jeszcze przed rozpoczęciem 2019 roku, ale lepiej późno niż później :). Część do tej pory zdążyłam już obejrzeć, niektóre wypadły z listy, bo kompletnie mijały się z moimi zainteresowaniami, ale stwierdziłam, że nie będę chwilowo się rozdrabniać i przedstawię wam pełną listę. W razie pytań o konkretne tytuły walcie śmiało, chętnie odpowiem!

Filmy:































































Seriale:














 

 















Znacie coś z tej listy, oglądaliście sami? A może stanie się ona dla was inspiracją i źródłem nowych tytułów? :) Dajcie znać!

12 komentarzy:

  1. Ambitny plan! :)
    Criminal Minds bardzo lubię. "Dark" jest przegenialny, nie mogę się doczekać ostatniego sezonu. Z "Sherlockiem" uważaj żeby wybrać wersję z napisami w tle, pokazującymi analizę głównego bohatera- bez nich serial wiele traci ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym raczej powiedziała, że debilizm, bo seriale to moje zaległości - milion pozaczynanych, ale podoba mi się twój tok myślenia :D Criminal akurat już skończyłam, Dark muszę obejrzeć na spokojnie, bo zgubiłam totalnie wątek, a Sherlocka nie wiem, gdzie skończyłam :(

      Usuń
  2. Ile tego! "Split" jest super, jeśli chodzi o grę aktorską McAvoy'a, ale z perspektywy czasu chyba oceniam go tak 5/10, zwłaszcza, że kontynuacja ponoć jakaś najlepsza nie jest. :P Ale "Death note" musisz sprawdzić szybciutko, to taka klasyka. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Death Note skończyłam ledwie kilka dni temu i strasznie się zawiodłam zakończeniem :(

      Usuń
    2. Wiedźmina polecam gorąco! Dark jeszcze bardziej, bo to chyba najlepszy serial ostatniej dekady <3

      Usuń
    3. Ta lista miałaby większy sens, gdybym dodała ile mi zostało do skończenia :D Wiedźmina juz skończyłam, Dark muszę nadgonić, bo zaraz premiera 3-go sezonu! :D

      Usuń
  3. O rany, tyle filmów to nie wiem czy przez 10 lat obejrzałem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten rok taki filmowy! Jeszcze w zeszłym oglądałam może 3 filmy na miesiąc, a też nie zawsze :D

      Usuń
    2. Ja oglądam tyle, że przez cały maj przerobiłem cztery odcinki drugiego sezonu "After Life", ale to są krótkie odcinki, gdzieś po pół godziny. Filmów prawie nie oglądam, a seriale jak mam zajawkę - teraz nie mam :D

      Usuń
    3. U mnie to już raczej podchodzi pod przyzwyczajenie, bo już widziałam ich tyle, że wszędzie widzę schematy i ciężko czasami znaleźć coś, co faktycznie mi odpowiada :D Ale są takie dni, kiedy kompletnie nie mam ochoty na książki, a w ciszy siedzieć nie lubię :D

      Usuń
  4. Bogate plany, powodzenia! Jeśli chodzi o filmy, to nie wiele mogę powiedzieć, bo oglądam ich tyle co kot napłakał, ale polecić mogę Wiedźmina, Dark i Death Note'a, w dwóch pierwszych widzę, że się troszkę spóźniłam, ale potwierdzam Death Note, to taki klasyk i super produkcja zarazem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bogate plany + strasznie zaległości :D Jeśli się wyrobię do końca roku to sama będę w głębokim szoku i chyba kupie sobie prezent :D Wiedźmina i DN już nadgoniłam (:

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger