stycznia 01, 2014

Robert Rave - "Nakręceni".


No cóż, trochę sobie ostatnio olałam sprawę i parę książek mi zalega, wszystkie jeszcze z zeszłego roku, a tu zaraz nowa z tego roku przyjdzie! Ojaaaa, nie ma co, trzeba szybciutko nadrobić :)


Robert Rave - "Nakręceni"
Seria: Brak.
Stron: 333
Format: Standardowy
Wydawnictwo: Świat książki


Robert Rave w swojej książce wprowadza nas w bezlitosny świat show businessu, pokazując go oczami młodego chłopaka, Taylora Greena, który do Nowego Jorku przybywa z wielkimi marzeniami i planami. Już od samego początku zostaje rzucony rybom na pożarcie, naprawdę grubym rybom - Jennie, potędze Public Relations w mieście. Marzeniem powinno być pracować u najbardziej wpływowej i najpotężniejszej kobiety w mieście? Nic bardziej mylnego. Taylor demaskuje Jennie i krok po kroku opisuje, jak bardzo brutalny, chamski i niemoralny jest ten światek.

"Nakręceni" zostało oparte o faktyczne przeżycia Roberta Rave'a, co czyni z nią książkę jeszcze bardziej ciekawą. Nie da się jej odłożyć, jak już zaczniesz, trzeba doczytać do końca :)

7 komentarzy:

  1. Osobiście gustuję tylko w fantastyce i kryminałach :D Ale mogłaby być ciekawa książka, tak obserwować jak mu się nie udaje nic ^^ No ale wiadomo, na koniec oczywiście zostanie wielkim biznesmanem albo zrozumie, że pieniądze to nie wszystko, bla bla bla... XD

    [kapitalni]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ta książka jest oparta na faktach, o kolesiu z naprawdę wielkimi ambicjami, który źle trafił na początku, ale nie było nic powiedziane, jak mu poszło dalej, jest tylko krótka informacja :D A skoro uczysz się od potęgi - zostajesz potęgą :D

      Usuń
  2. Książka może i jest ciekawa, ale ja bym nie sięgnęła po nią. Nie mój temat, nie mój świat...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z kryminałów to kocham Harlana Cobena :D Ale dzięki za polecenie jak będę miałą czas to sprawdzę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i Grę o Tron też czytałam ale jakoś średnio mi się spodobała. Ostatnio przeczytałam całą serię Eragona, troche ciężko mi szło ale nawet nawet. No i oczywiście Harry Potter XD Jestem jego mega fanką.

      Usuń
    2. Parę notek wcześniej znajdziej recenzję jednej z książek Becketta :)

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger