kwietnia 18, 2019

Fairy Tail tomy 8-10



Dopiero, co zaczęłam przygodę z Fairy Tail, a to już 10 tom! Boże, ekscytuje się jak Hiro we wstawkach w mandze! Sprawdziłam sobie przed chwilą z ciekawości i cieszę się, że Fairy Tail jest mangą zakończoną, więc nie utknę z nią na następne 10 lat, choć z drugiej strony w Polsce wydawana jest dopiero od 2016 roku, więc zanim wszystkie tomy wyjdą po polsku miną... wieki.



Po ostatniej misji, nasi bohaterowie trochę odpoczywają, trochę rozrabiają ale biorą następne zadanie. Nie będę was wtajemniczać w szczegóły, bo to nie o to chodzi. Te trzy tomy to przede wszystkim historia Lucy i Lokiego. Dowiedzieliśmy się bardzo dużo z historii Lucy, co jednocześnie dało nam całkiem zgrabny obraz na to, dlaczego jest taka, a nie inna, jej motywacjach i po trosze marzeniach. Sprawia też, że lubię ją coraz bardziej i póki co jest chyba moją ulubienicą. Co się rzadko zdarza, bo zazwyczaj moimi ulubieńcami są raczej męscy bohaterowie. 

Póki co Natsu nie należy do moich ulubieńców. Owszem, non stop kojarzy mi się z Naruto, ale tylko ze względu na jego wybuchowy charakter, dokazywanie z przyjaciółmi i taką braterskość. Ale to było w pierwszych tomach, Ostatnio to trochę zanikło, a im sam Natsu zszedł na dalszy plan i nie gra głównych skrzypiec. 


Gładkie przejście do historii Lokiego, postaci, która do tej pory przebywała raczej na uboczu, jego nieśmiałość, wycofanie... Jestem mega zadowolona z tego, jak Hiro to rozwiązał i z samej jego historii. Nie spodziewałabym się tego, ale buzia się cieszyła, gdy to czytałam. Jestem też mega dumna z Lucy i chyba ten wątek nie mógłby mnie satysfakcjonować mniej :D Mam nadzieję, że gdy wezmę się za anime i znowu dobrnę do tego wątku, będę się jarać jak dziecko. Nie mogę się też doczekać, jak to rozwinie dalej. Boże, jak ciężko jest nie spojlerować czasami...

Cały czas też mnie zastanawia, jak rozwiną wątek Juvi z upadłego Phantom Lord i czy dostanie to, czego szuka. Czekam!

Tytuł: Fairy Tail
Tytuł oryginału: Fearī teiru
Autor: Hiro Mashima
Seria: Fairy Tail (tomy 8-10)
Liczba stron: 208 (tom 9), 208 (tom 9), 208 (tom 10)
Format: papier
Wydawnictwo: Studio JG

2 komentarze:

  1. Pamiętam, jak czytałam Fairy Tail jeszcze przed wydaniem w Polsce. Przez długi czas była to jedna z moich ulubionych mang, pod koniec niektóre elementy zaczęły mi zgrzytać, ale wspomnienia dalej pozostają pozytywne!

    www.kulturalnameduza.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fairy Tail jest bardzo fajne, ale mi czytanie poszczególnych tomów idzie strasznie wolno i chyba też doczytam resztę w oryginale, bo nie doczekam się :D

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger