czerwca 17, 2019

Fairy Tail, tomy 11-12



Fairy Tail jest mangą, w której z każdym następnym tomem dzieje się więcej, akcja rozwija się w niesamowitym tempie, a to, za co lubię ją najbardziej to fakt, że jest mangą zakończoną! I mam w planach poszukać sobie jakiegoś nie tasiemca, bo chwilowo wszystkie mangi, które czytam do krótkich nie należą :)

Następne tomy mangi to historia Systemu R i próba zniszczenia świata. Jednocześnie jest to powiązane z historią Erzy, której dostajemy tutaj bardzo. I ja te poboczne historie bardzo lubię! Myślałam, że historia Graya była świetna, ale ta Erzy przebija ją jeszcze bardziej! Hiro odwala tu naprawdę świetną robotę, bo dla mnie na przykład Erza nie była bohaterką, którą polubiłam od samego początku - wręcz przeciwnie, miałam wobec niej raczej obojętne uczucia. 

Zimna, zamknięta w sobie, władcza - to są słowa, którymi bym ją opisała od samego początku. Trzymała wszystkich na dystans, uważano ją za najsilniejszą wojowniczkę w Gildii, ale jak dla mnie była też najbardziej oziębłą i wzbudzającą największy strach. Te dwa tomy (no i sporo w dziesiątym) dają cudowny obraz na jej historię i pozwalają na to spojrzeć z zupełnie innej perspektywy. Jak dla mnie poza tym mogłoby tu nic więcej nie być ;)

Nawet mi się łezka zakręciła - cudowne zakończenie, idealnie w punkt. 

Boję się myśleć, co będzie w dalszych tomach i jak rozwinie się akcja!


Tytuł: Fairy Tail
Tytuł oryginału: Fearī teiru
Autor: Hiro Mashima
Seria: Fairy Tail (Tomy 11-12)
Stron: 208 (tom 11), 195 (tom 12)
Forma: papier / online po angielsku
Wydawnictwo: Studio JG / Kodashana

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger