kwietnia 05, 2020

Przegląd seriali #1

Od dłuższego już czasu tak się jakoś składa, że oglądam dużo, ale nie koniecznie wychodzi mi pisanie o tym. No i tak się zbierało, zbierało i się nazbierało tego sporo... Nawet nie będę próbować wam wcisnąć kitu, że z serialami jestem na bierząco, bo nie jestem i to bardzo. Obstawiałabym jakieś 7-8 miesięcy w plecy :D Także "ostatnio" jest u ogromnym niedopowiedzeniem :)

SHADOWHUNTERS (sezon 3B)


Już nawet nie bardzo pamiętam, czego dotyczyła fabuła, ale pamiętam, że czekałam jak głupia na premierę na Netflix. Szkoda tylko, że nie przewidziałam, że nie wszystkie odcinki pojawią się od razu, także z strzeliłam potężnego focha i zaczęłam oglądać dopiero, gdy serial się zakończył, a i tak jeszcze chwilę po tym.

Ciężko mi do dziś powiedzieć, czy to zakończenie mnie satysfakcjonuje, czy jednak nie. Nie rozumiem, czemu ludzie tak narzekają, czy to na film, czy na serial, bo ja uwielbiam tą historię. Owszem, wybór głównej bohaterki pozostawia wiele do życzenia ale reszta Łowców skradła moje serducho. Dlatego jest mi niezmiernie smutno, że ta historia jednak nie będzie miała ciągu dalszego. Pozostaje mieć nadzieję, że może jeszcze doczekany się kolejnej, tym razem całości!, ekranizacji.

Ale zakończenie całkiem mnie zadowoliło i uważam, że mimo wszystko dobrze wybrnęli. Za to dzielenie sezonu na dwie części? Strasznie mnie to wkurza.

Tytuł: Shadowhunters
Tytuł oryginału: Shadowhunters
Sezon: 3B
Odcinki: 7
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: Seria "Dary Anioła" Cassandra Clare
Status: anulowany
Stacja: Freeform

ENLISTED (Sezon 1)


Enlisted siedział na mojej liście do obejrzenia już od dawien dawna, ale ta lista raczej się wydłuża niż skraca. Co jakiś czas obiecuję sobie, że nie będę zaczynać nowych seriali, bo muszę obejrzeć to, co już mam. Aaaleee jakiś tam zakończony po pierwszym sezonie przecież nie zaszkodzi ;-)

Enlisted opowiada historię czterech braci, każdy służy w wojsku. Najstarszy z nich zaciągnął każdego po kolei i teraz skupiamy śledzimy ich losy. Szczerze? Nastawiłam się na zabawny serial i oglądanie ładnych twarzyczek, a dostałam totalnie średni serial, który nie dość, że ani razu mnie nie rozbawił, leciał w tle, a ja co jakiś czas na niego zerkałam, to jeszcze na dodatek prawie nic z niego nie pamiętam. No słabo.

Tytuł: Enlisted
Tytuł oryginału: Enlisted
Sezon: 1
Odcinki: 13
Czas trwania odcinka: 30 minut
Status: anulowany
Stacja: Fox

CHESAPEAKE SHORES (Sezon 3)


Choć dwa pierwsze sezony doczekały się swoich osobnych postów, to juz tracę pomysły, jak podsumować ten serial. Owszem, jest bardzo ciepłą, kolorową historią - założę się, że nasycili kolory! A widoki są nieziemskie, ale ileż razy można powtarzać to samo? Idealny na smutny dzień, bo przecież nic złego się tam nie dzieje, albo gdy mam ochotę choć raz obejrzeć serial, gdzie się nie mordują, nie porywają, nie ma sekretów, zagrożenia dla świata ani nadprzyrodzonych postaci. Mile urozmaicenie!

Za co kocham ten sezon? Za totalnie uroczą relację Kevina i Sarah. Boże, jaka ona jest śliczna! No i za Jess i Davida, których uwielbiam od samego początku. Na uwagę zasługuje tutaj też Bree, która w końcu się wybiła i nie stanowi tła dla swego rodzeństwa, ale jej historia w końcu przykuwa naszą uwagę ;)

Tytuł: Chesapeake Shores
Tytuł oryginału: Chesapeake Shores
Sezon: 3
Odcinki: 10
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: Seria "Kroniki Portowe" Sheryl Woods
Status: w trakcie
Stacja: Hallmark Channel

8 komentarzy:

  1. Nie widziałam żadnego z tych seriali. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja oglądam mnóstwo, więc to jest dobry sposób na znalezienie czegoś nowego dla siebie :D

      Usuń
  2. Ja Shadowhunters oglądałam na bieżąco <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam, ale gdy wychodziła ostatnia partia odcinków byłam przekonana, że wyjdą wszystkie naraz, a jak się okazało, że muszę tydzień czekać to strzeliłam focha i wróciłam dopiero jak były już wszystkie dostępne xd

      Usuń
  3. Nie oglądam seriali, Shadowhunters przebrnęłam przez ileś tam odcinków i zaprzestałam oglądania ;) Na razie skończyłam "Ricka i Mortiego" (nie czaję fenomenu, oglądałam jako zapychacz) i teraz muszę się zebrać, żeby skończyć oglądać Bojacka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie czaję kompletnie tego fenomenu, ale cholera, obejrzałam całość :D Bojack to totalnie nie moje klimaty i wolę się tam nie zapuszczać :D

      Usuń
  4. Próbowałam oglądać "Shadowhunters", ale... przepraszam, to jest zła rzecz. Dawno nie widziałam tak plastikowej gry aktorskiej, a zwykle na to nie narzekam. XD Jeśli to obejrzę dalej to na pewno nie "na poważnie", bo ja po prostu nie potrafię nie komentować tej fabuły w ironiczny sposób.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten serial był zły na wiele sposób, ale, jezu drogi, jak ja się w to wciągnęłam! Nie jestem fanem wymagających seriali, od tego mam książki, także jestem w stanie naprawdę dużo znieść :D

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger