grudnia 19, 2021

Przegląd seriali #87

BIG MOUTH (SEZON 5)


Czwarty sezon rozczarował mnie na maksa, był tak bardzo dziwny, niepokojący, że nie bardzo czekałam na kolejny, ale wyszło tak, że obejrzeliśmy praktycznie w dniu premiery. I w sumie dobrze, bo niczym feniks z popiołów powstał (no może poza odcinkiem świątecznym, to było ZBYT dziwne). Wciąż twierdzę, że to potrzebny serial, który porusza wszelkie tematy dotyczące seksualności nastolatków (mimo iż wciąż czuję się dziwnie z faktem, że bohaterowie mają po trzynaście lat i wciąż twierdzę, że to nie jest wiek na inicjację seksualną...).

Te dwa ostatnie sezony... ja się już trochę gubię, trochę nie nadążam, mam wrażenie, że są skierowane raczej do młodszych roczników, które już się w tym wszystkim łapią. Ja ciągle mam wrażenie, jakby mnie cała dekada ominęła albo coś, bo czuję się zagubiona, ale staram się, edukuję i próbują nadążyć. Trochę jestem ciekawa, jak to się rozwinie dalej, a z drugiej strony wcale bym się nie obraziła, gdyby już się skończyło, żeby nie przegiąć i nie zrobić z tego opery mydlanej, bo w końcu każdy temat się wyczerpuje.

Tytuł: Big Mouth
Tytuł oryginału: Big Mouth
Sezon: 5
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: około 25 minut
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

THE GIRL IN THE WOODS (SEZON 1)


Trafiłam na ten serial kompletnie przypadkiem, ale jejku, jak ja się wkręciłam w niego! Krótkie odcinki i ich niewielka ilość sprawiły, że przepłynęłam przez ten serial, ale to jednocześnie sprawiło, że mam niedosyt i chciałabym trochę więcej, tak może, bo ja wiem, jeszcze ze dwa odcinki? Tajemnicze drzwi oddzielają magiczny świat od tego naszego, ale Carrie się przez nie przedostaje. Ucieka przed swoimi współbratymcami, ale próbuje też ocalić swych nowych przyjaciół. 

Teoretyczni jest to horror, w praktyce raczej takie mroczne fantasy. Stare wierzenia, legendy, które stają sie prawdą, drzwi oddzielające światy, przenikające się różne światy. Och, ja naprawdę lubię takie klimaty i mam nadzieję, że dostanie drugi sezon! Tak naprawdę ciężko coś o nim powiedzieć, bo wieści o tym serialu w internecie próżno szukać, mam wrażenie, że nikt o nim nie wie, a to naprawdę fajna, trochę niecodzienna produkcja. I przede wszystkim jest taka cudownie mroczna!

Tytuł: The girl in the woods
Tytuł oryginału: 
Sezon: 1
Odcinków: 8
Czas trwania odcinka: 26 minut
Status: w trakcie
Stacja: Peacock

STARGIRL: SUMMERSCHOOL (SEZON 2)


Oż chryste panie. Dlaczego, och dlaczego po pierwszym sezonie, który przywrócił moją wiarę w seriale super bohaterskie (które ciągle próbuję rzucić, bo mnie rozczarowują) dostałam taki beznadziejny drugi sezon? Nic, absolutnie nic w tym sezonie nic mi się nie podobało, męczył mnie przeokropnie, a wszystko to, co tak podobało mi się w pierwszym tutaj zostało doszczętnie zmiażdżone. 

I ten tytuł. Dlaczego, na litość boską, akcja dzieje się w letniej szkole? To jest tak idiotyczne, że nawet nie chce mi się już myślec na ten temat. Nie wiem, czy w ogóle chcę to kontynuować. Widziałam już tytuł trzeciego sezonu i nie nastawia mnie to pozytywnie ><

Tytuł: Stargirl
Tytuł oryginału: Stargirl
Sezon: 2
Odcinków: 13
Czas trwania odcinka: 45 minut
Na podstawie: Courtney Whitmore by Geoff Johns Lee Moder
Status: w trakcie
Stacja: DC Universe

DOOGIE KAMEALOHA, M.D. (Sezon 1)


To było po prostu kjut! Generalnie mówicie co chcecie, ale ja jestem dzieckiem Disneya i wezmę wszystko, co wyprodukują. Trochę niechętnie podchodziłam do tego, bo raz, że nie znam oryginału, a dwa, że te wszystkie rebooty i remake'i napawają mnie niechęcią. A do tego, motyw niepełnoletniej doktor, która wykonuje operacje w ogóle do mnie nie przemawia (nie wiem, jak to prawnie stoi), ale okazało się to przyjemnym serialem z Hawajami w tle.

Wycinając motyw lekarza, to bardzo fajna, ciepła historia rodzinna, bo na więzi rodzinne jest tutaj naprawdę duży nacisk (jeny, jak mi się końcówka podobała!). Piękne widoki Hawajów i hawajska kultura, co do tej pory kojarzyłam chyba tylko z seriali kryminalnych i miło obejrzeć jakąś obyczajówkę! No i do tego silne kobiece postacie, które zdecydowanie wiodą tu prym. Dla mnie spoko i chcę drugi sezon!

Tytuł: Doogie Kamelaoha, M.D.
Tytuł oryginału: Doogie Kamelaoha, M.D.
Sezon: 1
Odcinków: 10
Czas trwania odcinka: 25 minut
Na podstawie: Serialu "Doogie Howser, M.D."
Status: w trakcie
Stacja: Disney+

YOUNG ROYALS (Sezon 1)


"Young Royals" to nowy szwedzki serial oryginalny Netflixa. Opowiada o księciu Wilhelmie, następcy tronu, który decyduje się zasmakować „prawdziwego życia” z dala od rodzinnych (i państwowych) obowiązków. Chłopak trafia do prestiżowej szkoły z internatem w miejscowości Hillerska, gdzie poznaje nowych znajomych i próbuje wiązać koniec z końcem, jak na zwykłego nastolatka przystało. Wilhelm marzy jedynie o wolności wyboru i bezwarunkowej miłości. Nie w głowie mu książęce obowiązki. Kiedy jednak w wyniku niespodziewanego wypadku, stanie się kolejną osobą w kolejce do tronu, będzie musiał zdecydować między miłością a tradycją i powinnością.

No i to jeden z tych seriali, które kompletnie do mnie nie trafiły. Byłam go ogromnie ciekawa, ale chyba po trzecim odcinku straciłam chęci i obejrzenie go zajęło mi dosłownie wieki. Nie mówię, że jest zły, ewidentnie nie jestem targetem, a samej rodziny królewskiej jest tu niewiele, skupia się głównie na życiu miłosnym młodego księcia i jego orientacji, co samo w sobie jest ciekawie ujęte, ale nie tego oczekiwałam od tego serialu i zwyczajnie mnie nudził. Ewidentnie nie jestem targetem.

Tytuł: Książęta
Tytuł oryginału: Young Royals
Sezon: 1
Odcinków: 6
Czas trwania odcinka: około 50 minut
Status: w trakcie
Stacja: Netflix

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger