maja 03, 2022

Kylie Scott - Druga szansa

Po pierwsze dziękuję za okładkę, która mnie nie straszy na dzień dobry i zrywa ze stereotypem, że jeśli to romans to koniecznie musi widnieć na nim goła męska klata. Otóż nie, moi drodzy, takie okładki są okropne... Chociaż raz dostaję naprawdę ładne zdjęcie ładnej buzi, na które patrzy się z przyjemnością. Chociaż raz...

Co do samej książki... To moje drugie podejście do Scott i wciąż nie mam wyrobionego zdania. Poprzednia jej książka w ogóle mi się nie spodobała, wywołała zbyt wiele sprzecznych uczuć, choć do samego pióra nie mogę się przyczepić, bardzo przyjemnie się jej słuchało, dostałąm też fajne audio. Jako, że nie lubię wyrabiać sobie opinii na podstawie tylko jednej książki, bo każdy ma lepsze i gorsze chwile, to sięgnęłam po najnowszą (no i ta okładka!). I wciąż nie wiem.

Miała momenty, w których uśmiechałam się głupkowato pod nosem, parę naprawdę świetnych momentów i mnóstwo zabawnych. Wiele też takich, które albo nie wywołały we mnie uczuć, albo sprawiły, że czułam się trochę dziwnie, bo były jakby wyrwane z innego świata (chyba wszystkie sceny z psem xd). Sam pomysł na fabułę - mam co do niego mieszane uczucia, ale może dlatego, że strasznie mi przypomina książki z serii Rock Chick - właściwie jakbym czytała tamtą historię, ale z innymi bohaterami i nie tak świetną. Motywy świetne, ale hej, jakby kopiuj-wklej.

Nie do końca się polubiliśmy. Mam takie nieodparte wrażenie, że czasami ta książka jest zbyt infantylna, nierówna i nie wiem, czy to kwestia pióra autorki, czy tłumaczenia. Tak czy siak - bohaterowie całkiem spoko, choć miłości z tego nie uklepię. Cudownie sprawdza się jako przerywnik pomiędzy innymi książkami, bo przy niej aż się obudziłam, to była dokładnie taka lekkość jakiej potrzebowałam, ale raczej nie zostanie ze mną na zawsze.

Tytuł: Druga Szansa
Tytuł oryginału: Repeat
Autor: Kylie Scott
Seria: Larsen Bros (tom 1)
Stron: 296
Format: TTS
Wydawnictwo: Wydawnictwo Luna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger