grudnia 14, 2021

Sarah J. Maas - Zabójczyni

Myślę, że najlepszą recenzją będzie wypunktowanie faktu, że zaczęłam ją w maju, skończyłam w grudniu. Gdybym od niej zaczęła, może moje nastawienie byłoby inne, ale przeczytana po trzech tomach tylko i wyłącznie mnie wkurzała, choć faktycznie wyjaśnia sporo rzeczy, które doprowadziły nas do wydarzeń znanych ze Szklanego Tronu.

Jednak! Pierwsze dwa opowiadania? Nie. O ile Władca Piratów jeszcze jako tako przeszedł, o tyle a Czerwonej Pustyni utknęłam na dobre. Po tych dwóch byłam gotowa wystawić jedną gwiazdkę i rzucić ją daleko w kąt, zniechęciła mnie tak bardzo, że w ogóle nie miałam ochoty kończyć, ale zbliża się koniec roku i wypadałoby zakończyć go z czystym sumieniem.

I w sumie dobrze, że to zrobiłam, bo Podziemny Świat to moje ulubione opowiadanie i coś na co ewidentnie czekałam. Opowiadanie, które wyjaśnia, co stało się z Samem Cortlandem. Szkoda tylko, że to jedyne, które naprawdę mi się podobało, bo już Imperium Adarlanu było mi kompletnie obojętne.

jedyne, co wychodzi spoko, to fakt, że nie są to opowiadania kompletnie z dupy, ale są ze sobą połączone i stanowią fabularną całość. Następują jedno po drugiej, wydarzenia z drugiego są bezpośrednim skutkiem pierwszego, jedno do drugiego nawiązuje. Szkoda tylko, że kompletnie mnie nie porwały i dla mnie są raczej stratą czasu niż fajną lekturą.

Tytuł: Zabójczyni
Tytuł oryginału: The Assassin's Blade
Seria: Szklany Tron (tom 0)
Autor: Sarah J. Maas
Stron: 462
Format: mobi
Wydawnictwo: Uroboros

2 komentarze:

  1. Cieszę się że przeczytałam ten dodatek przed całą serią ponieważ bardzo mi się spodobał świat choć nie za bardzo mogłam się połapać co się dzieje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak przeczytałaś ten, powinno przeczytać chociaż pierwszy tom, bo wtedy wszystko powinno nabrać sensu :D

      Usuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger