marca 03, 2022

Maciej Rożen - Jaga i Dom na Orlich Nogach

Długo nie mogłam zebrać się, aby napisać coś o tej książce, mimo że ona sama ogromnie mi się podobała, a dodatkowo dostaliśmy naprawdę świetnego lektora! Nie wiem, jak dzieciaki, ale mi słuchanie tej książki sprawiło ogromną frajdę i coraz bardziej doceniam pracę lektorów i takie właśnie niecodzienne audiobooki.

Jaga jest małą dziewczynką, która wyrusza w podróż, by odszukać swoich rodziców, ale po drodze sporo miesza, przeżywa przygody i poznane nowych przyjaciół. W tym wszystkim towarzyszy jej domek na kurzych łapkach - bohater, jakiego do tej pory nie znałam, a którego ogromnie potrzebowałam. Zdecydowanie jest moją ulubioną postacią w tej opowieści i nie pogardziłabym książką, w której takich domków byłoby więcej.

To fajna przygoda pełna upiorów, słowiańskich duchów i miejsc, w których wielu z nas było, bo spora cześć akcji dzieje się w magicznym Krakowie. Gdybym mieszkała w tym mieście, zapewne chodziłabym po nim, ze słuchawkami w uszach i wyobrażała sobie, że dookoła mnie dzieje się akcja powieści. Wspaniała sprawa!

Jak wiecie, nie lubię początków, więc chcąc nie chcąc czasami moje skupienie i zainteresowanie ulatywało, ale jestem ogromnie ciekawa dalszych losów naszej młodej bohaterki i będę z niecierpliwością wyczekiwać kolejnych tomów!

Tytuł: Jaga i Dom na Orlich Nogach
Autor: Maciej Rożen
Seria: Strażnicy Wrót (tom 1)
Stron: 352
Format: Audiobook (czyta Janusz Zadura)
Wydawnictwo: Zielona Sowa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger