sierpnia 26, 2021

Claire Frost - Ślub od pierwszego kliknięcia

Książka ta chodziła za mną tak długo, że postanowiłam rzucić wszystko i się do niej zabrać. Prolog przypomniał mi ten idiotyczny program "Ślub od pierwszego wejrzenia", ale nie umiem stwierdzić, na ile jest to do siebie podobne, bo nigdy tego nie widziałam. Zapowiadało się nieźle, skończyło się... no trochę się rozczarowałam.

Hannah żyje w pędzie i większość życia spędziła podróżując po całym świecie. Wróciła do rodzinnego miasta i pracuje raz z najlepszą przyjaciółką, Jess, która założyła aplikację randkową dla osób, które szukają drugiej połowy na całe życie. jednak nic nie jest idealne, bo aplikacja podupada, firmie grozi bankructwo, a w małżeństwie Jess pojawiają się problemy. Hannah wpada na genialny pomysł - zostanie twarzą aplikacji i pozwala, aby najlepsza przyjaciółka za jej pomocą znalazła jej męża, którego zobaczy i pozna... dopiero na ślubnym kobiercu.

Brzmi to... śmiesznie, ale początkowo jest zabawne, bohaterki są dobrze napisane, a poszukiwanie idealnego partnera wyszło naprawdę fajnie! Pióro Frost jest lekkie i książkę bardzo szybko się czyta, a do tego jest zabawna. Ogromny plus za to, że bohaterki nie są nastolatkami, tylko dorosłymi, dojrzałymi, bo 35-letnimi kobietami, a to wiek, na który rzadko trafiam w literaturze.

Problemy zaczęły się później, kiedy partner został wybrany, ślub wzięty i... no właśnie. Zabrakło mi relacji między Hannah i jej mężem, mam wrażenie, że została potraktowana po macoszemu, a autorce skończyły się pomysły na historię, bo poza kilkoma rozmowami tej relacji... nie ma! Są dla siebie obcymi ludźmi, a mi zabrakło opisu, jak ich relacja się rozwija, jak poznają siebie nawzajem i pogłębiają relację. Niby była, ale jakby jej nie było. Dodatkowo zakończenie, którego... dla mnie tu zakończenia nie było. Mam wrażenie, że książka urwała się nagle i zabrakło porządnego podsumowania historii.

Generalnie - fajny potencjał na ciekawą historię do łyknięcia w jeden wieczór, ale czegoś tutaj zdecydowanie zabrakło i pozostał smak goryczy.

Tytuł: Ślub od pierwszego kliknięcia
Tytuł oryginału: Married at First Swipe
Autor: Claire Frost
Stron: 320
Format: TTS
Wydawnictwo: Wydawnictwo Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger