września 14, 2021

Denise Grover Swank - Miłosna Ruletka. Uwierz w miłość.


Libby w odróżnieniu od przyjaciółek wierzy w słowa przepowiedni. Jednak termin ślubu z człowiekiem, którego nie kocha, zbliża się wielkim krokami, a księcia na białym koniu nigdzie nie widać. Czy przez wiarę we wróżbę Libby popełni największy błąd w swoim życiu? Noah McMillan całe życie unikał odpowiedzialności i zobowiązań. Poznał Libby na ślubie Josha i od razu zostali przyjaciółmi. Świetnie się dogadywali do momentu, kiedy Libby ogłosiła, że jest zaręczona. Noah nie mógł zrozumieć, dlaczego ten fakt tak go denerwuje. Aż do dnia ślubu, kiedy uświadomił sobie, że nie może pozwolić Libby wyjść za innego mężczyznę, ponieważ to ON ją kocha. Kiedy zdeterminowany, by przerwać ślub, leci do Kansas City, spotyka uciekającą pannę młodą – Libby.

Już od pierwszego tomu czekałam na ta historię i kompletnie mnie nie zawiodła! Po przeczytaniu całej trylogii, nie umiem stwierdzić, którą z nich lubię najbardziej i czy to właśnie nie zakończenie i historia najbardziej zwariowanej z trójki przyjaciółek nie jest moją ulubioną, bo chyba to na jej historię czekałam najbardziej!


Skoro Libby jako jedyna wierzyła w istnienie klątwy i walczyła jak lwica o szczęście swoich przyjaciółek, można by się spodziewać, że w jej przypadku wszystko pójdzie jak spłatka, ale właśnie w tej części wszystko koszmarnie się komplikuje, a ja z radością obserwowałam, jak relacja Noah i Libby rozwijała się przez trzy(!) tomy, co jest swego rodzaju anomalią, jeśli chodzi o tą serię.

Z uśmiechem na twarzy czytałam, jak stają się najlepszymi przyjaciółmi i jak bardzo powoli i stopniowo ich relacja wchodzi na kolejne poziomy. Mówcie co chcecie, ale mam cholerną słabość do takich historii i dostarczyła mi ona ogrom radości. Uwielbiałam to, jak znają się nawzajem, jak potrafią odczytywać swoje następne i jaka bardzo w punkt są pomysły na kolejne wyprawy Noaha. No i ubóstwiam tą artystyczną duszę Libby! Może i jest nieco ekscentryczna, ale to właśnie cały jej urok. No i znacie kogoś, kto nazwałby swojego psa Żółw? 

To historia, przy której chodziłam cały czas uchachana, uśmiechałam się sama do siebie i parsknąłem śmiechem. To historia, od której nie mogłam się oderwać, ale też nie chciałam jej kończyć i trochę mi przykro, że to już koniec i więcej nie będzie! Ale przede wszystkim to przepiękne zakończenie trylogii i historii moich ukochanych bohaterek!

Jeśli chodzi o dodatek, czyli Uwierz w Miłość to krotka historyjka o kłopotach w małżeństwie Blair i Garretta. Szczerze? Kompletnie niepotrzebna, bo jest zbyt krotka, by cokolwiek wprowadzić, a moim zdaniem świetnie by się sprawdziła, jako osobna historia i pogłębiła temat, bo małżeństwo to nie tylko wzloty, ale też upadki i fajnie by było poznać także tą stronę historii!

Tytuł: Miłosna Ruletka. Uwierz w miłość.
Tytuł oryginału: The Gambler. The Valentine.
Seria: Cztery Wesela (tomy 3 i 3.5)
Autor: Denise Grover Swank
Stron: 403 + 54
Format: TTS
Wydawnictwo: Kobiecie

2 komentarze:

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger