września 06, 2021

Denise Grover Swank - Stara miłość nie rdzewieje

Adwokatka rozwodowa Blair Hansen jest przekonana, że małżeństwo powinno być oparte na praktyczności, a nie namiętności. Kiedy czeka na własny ślub, niespodziewanie w jej życiu pojawia się Garrett, kolega ze szkoły prawniczej i jednocześnie jedyny facet, którego naprawdę kochała. Dlaczego właśnie teraz, gdy lada moment ma przysiąc innemu, że będzie z nim aż do śmierci?

Pierwszy tom serii pokochałam całą sobą i przyznam szczerze, że nie polubiłam Blair i była moją najmniej ulubioną przyjaciółką, dlatego cieszę się, że to jej dotyczy drugi tom i mogę ją poznać lepiej. Uwaga spoiler: jej historia jest świetna, chociaż na pewno nie porwała mnie tak, jak historia Megan. Nie zmienia to faktu, że dostarczyła mi ogromu radości i śmiechu i szukałam każdej sposobności, żeby usiąść w pouśmiechać się jak głupia do siebie.

Blair jest zupełnie inna, jest zamknięta w sobie, zraniona i do bólu praktyczna. Jej związek z Neilem sprawiał mi wręcz fizyczny ból, bo był... no powiem wprost. Był do dupy i nawet najgorszemu wrogowi nie życzyłabym takiej relacji, a myślenie Blair jest głupie i choć chce ona zapobiec pewnym sytuacjom tak naprawdę je prowoku. Sama siebie zapędziła w kozi róg, dlatego tym bardziej cieszy zakończenie, a obserwacja jej przemiany jest cholernie satysfakcjonująca.

Kiedy czytasz mnóstwo książek i skaczesz między gatunkami, ogromnie zaczynasz doceniać historie, które potrafią podnieść cię na duchu, rozbawić i wnieść trochę słońca do twojego życia i to jedna z tych historii. Ma momenty, podczas których się skrzywiłam, czasami chciałam walnąć Blair w głowę, żeby się ogarnęła i zdecydowanie byłam #teamGarett! Doceniam też to, że jednak bohaterowie poprzedniej historii występują i biorą czynny udział, a nie stanowią tylko tło historii i nie zapomnieliśmy o nich. Chociaż zdecydowanie większą rolę odgrywają poznani już mężczyźni. 

To ciepła, zabawna historia, zdecydowanie dla tych, którzy wierzą w romanse i miłość, inaczej możecie się gorzko rozczarować.

Tytuł: Stara miłość nie rdzewieje
Tytuł oryginału: The Player
Seria: Cztery Wesela (tom 2)
Autor: Denise Grover Swank
Stron: 416
Format: TTS/mobi
Wydawnictwo: Kobiece

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger