września 28, 2021

Elle Kennedy - Błąd

Czy można się zakochać w autorze, w książce, w bohaterach, w stylu, we wszystkim? Bo ja chyba właśnie to zrobiłam! To moje trzecie spotkanie z prozą Kennedy i z każdym kolejnym razem jest tylko lepiej. Więcej miłości, więcej radości, więcej śmiechu. Moje serce puchnie, a buzia nie przestaje się śmiać, gdy przerzucam kolejne strony!

Jeśli prawiłam ochy i achy nad Garretem i Hannah, to Logan i Grace sprawili mi jeszcze więcej radochy! Uwielbiam dziewczyny z Briar, są bardzo charakterne, odważne i pełne emocji, których nie boją się okazywać, choć każda z nich ma swój bagaż i swoje demony, ale Grace z pewnością nie jest tak poraniona, jak Hannah, więc i jej historia nie wydaje się taka ciężka i nacechowana emocjonalnie, jak pierwszy tom. Dla mnie osobiście jest weselej, a kłótnie Logana i Grace, a zwłaszcza próby wkupienia się hokeisty w łaski dziewczyny wywoływały u mnie salwy śmiechu i z trudem się powstrzymywałam, żeby późnym wieczorem nie wybuchnąć śmiechem.

Wymyślony uniwersytet Briar i okoliczne miasteczka powoli stają się kolejnym miejsce, które wywołuje ciepło w moim serduchu i będzie kojarzyło się z miłością, radością i dobrą zabawą. Miejsce, do którego zapragnę w przyszłości wrócić i jeszcze raz na nowo przeżyć te emocje! 

Kennedy po raz kolejny nie boi się przemycić w swojej opowieści bolesnych i trudnych tematów, które traktuje z ogromnym taktem, rzucając bohaterom kolejne kłody pod nogi. Tym razem stykamy się z alkoholizmem, który rozbija niezliczone rodziny każdego dnia. I choć przez większość czasu uśmiechałam się jak głupia, w tych momentach uśmiech schodził z mojej twarzy, a serce zalewała gorycz, że takie rzeczy się dzieją i dotykają tak wspaniałych ludzi. Nawet, jeśli jest ona tylko fikcyjnym bohaterem. Bohaterowie Kennedy są prawdziwi, ludzcy, realni, mogliby być kimś, kogo spotkałeś na ulicy, ich historię mógłbyś dopisać parze najlepszych przyjaciół.

Po raz kolejny dziękuję za opowieść i bohaterów, którzy na zawsze pozostaną ze mną.

Tytuł: Błąd
Tytuł oryginału: The Mistake
Seria: Off-Campus (tom 2)
Autor: Elle Kennedy
Stron: 376
Format: mobi
Wydawnictwo: Zysk i s-ka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger