lutego 02, 2022

Kasie West - Słuchaj swojego serca

Czytanie historii dziejącej się w samym środku sezonu, gdy za oknem jest szaro, buro i ponuro okazało się strzałem w dziesiątkę. Kasie West ma w sobie coś takiego, co sprawia, że zawsze się uśmiechnę, powzruszam i będę śmiać jak opętana i w przypadku tej konkretnej nie było inaczej.

Katie większośc czasu spędza nad jeziorem, pomagając rodzicom w rodzinnym biznesie. To jest bezpieczne miejsce, oaza i przecież o wiele przyjemniej jest poobserwować spokojną taflę jeziora, niż użerać się z rówieśnikami. To typ samotnika, który nie bardzo lubi używać słów i najlepiej czuje się w gronie najbliższych. Wszystko zmienia się, gdy za namową najlepszej przyjaciółki dołączają do zajęć szkolnego radia i to właśnie Katie zostaje wybrana jako współprowadząca szkolny podcast.

Wychodzenie ze swojej strefy komfortu jest ciężkie. Znam to doskonale, bo ja sama wolę siedzieć w mojej bezpiecznej bańce, niż robić coś, do czego mogę się nie nadawać albo wystawiać się na ewentualne upokorzenie, dlatego dużo łatwiej było mi zrozumieć rozterki, jakie towarzyszyły bohaterce. Ale jednocześnie byłam trochę zazdrosna, że wzięła się w garść i mimo ogromnego dyskomfortu, uparcie parła naprzód i nie dała się swoim ograniczeniom - takie postępowanie tez wymaga odwagi!

Za czasów szkolnych przyjaźniłam się z osobami, które prowadziły szkolne radio, chociaż nie mieliśmy podcastów, a cała zabawa ograniczała się do puszczania muzyki na długich przerwach. Szkoda, bo mogłoby to być ciekawe szkolne wspomnienie! Dlatego tym zabawniej było obserwować wszystko od środka i poznać świat szkolnego radia, a to wszystko okraszone sercowymi problemami bohaterów (szczerze myślałam, że skończą w innych parach!).

Dla mnie, zawsze i wszędzie, będzie to pięć gwiazdek, bo Kasie i jej historie znalazły już specjalne miejsce w moim sercu i myślach i wiem, że cokolwiek będzie się działo - mogę na nich liczyć.

Tytuł: Słuchaj swojego serca
Tytuł oryginału: Listen to your heart
Autor: Kasie West
Stron: 373
Format: mobi
Wydawnictwo: Feeria Young

4 komentarze:

  1. Z nastoletnich czasów pamiętam serial młodzieżowy o szkolnym radiu. Myślę, że książka by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nastoletnich czasów pamiętam serial młodzieżowy o szkolnym radiu. Myślę, że książka by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z nastoletnich czasów pamiętam serial młodzieżowy o szkolnym radiu. Myślę, że książka by mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń

Zostawiając komentarz uzdrawiasz jedną magiczną istotę. Zostaw po sobie ślad!

Copyright © Kasikowykurz , Blogger